«آبی‌ترین آسمانی زمین» در تئاترشهر به روی صحنه می‌رود

نمایش «آبی ترین آسمانی زمین» نوشته و کار محمد قاسمی از 15 آذر ماه به مدت 10 شب در پلاتو اجرا مجموعه تئاترشهر به روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمايش «آبي ترين آسماني زمين» كه قرار بود از تاريخ 17 آذر ماه در خانه نمايش اداره برنامه هاي تئاتر به روي صحنه برود، به دليل وي‍‍‍ژگي هاي اجرايي، از تاريخ 15 آذر ماه در پلاتو اجرا مجموعه تئاترشهر ميزبان علاقمندان خواهد بود.

پري باراني، دل آرام تركي و محمد قاسمي در اين نمايش ايفاي نقش مي كنند. آهنگسازان آن محمد بهراد، اميرحسين احمدزاده و ميلاد صفري هستند. طراحي نور اين نمايش را رضا باغبان و محمد كرمي انجام داده اند و صدابردار «آبي ترين آسماني زمين»، رسول نجفي است. مهرنوش سليمي مدير صحنه و سميه احمدي، عباس قاسمي و حسين هاشمي عكاسان نمايش هستند.

این نمایش در صحنه ای با 20 متر مربع و در چهار هزار لیتر آب اجرا می شود و یک نمایش بیوگرافی درباره دو زن و یک مرد است که در حادثه هایی مختلف در آب کشته می شوند و ...

به گزارش خبرآنلاین، نمايش «آبي ترين آسماني زمين» از تاريخ 15 آذر ماه تا 26 آذر ماه همه روزه به جز شنبه ساعت 18 در پلاتو اجرا مجموعه تئاترشهر به روي صحنه خواهد بود.

58244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 608249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =