معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه شش از ساماندهی همراهان بیماران که در بیمارستان‌های مرکزی تهران بستری‌اند همزمان با فرارسیدن فصل سرما خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جمع آوری و ساماندهی کارتن خوابها و متکدیان در تهران، این روزها مورد تاکید شهرداری پایتخت است. در قلب پایتخت و در منطقه 6 هم شهرداری این منطقه اقدام به جمع آوری و اسکان کارتن خوابها و متکدیان در گرمخانه های متعدد زیر مجموعه این منطقه کرده است.

در این رابطه معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 با بیان اینکه جمع آوری و اسکان افراد متکدی و کارتن خواب از جمله برنامه های معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری است گفت: طی هفته اول آذرماه بیش از 75 کارتن خواب در قلب تهران شناسایی و ساماندهی شدند.

مهرشاد الله ویردی گفت: این افراد در اتوبان مدرس، اتوبان همت، اتوبان حکیم، پل کردستان و خیابان سید جمال الدین اسدآبادی اقامت گزیده بودند.

او با اشاره به اینکه شهروندان با دیدن افراد کارتن خواب می توانند با تماس به تلفن های شهرداری، کمک حال این افراد باشند ادامه داد: ماموران شهرداری نسبت به انتقال این افراد به گرم خانه های سطح شهر تهران و پذیرایی از آن ها اقدام می کنند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 همچنین از ساماندهی همراهان بیماران بیمارستان شریعتی و انتقال آن ها به همراه سرای جوادالائمه خبر داد و گفت: بر این اساس در دهه اول آذرماه بیش از 1000 نفر در همراه سرای جواد الائمه اقامت و با غذای گرم از آن ها پذیرایی شد.

او اضافه کرد: دو همراه سرا در قلب تهران به منظور حمایت از همراهان بیماران ساخته شده و از این افراد به رایگان پذیرایی می کند.

 


46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 608325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =