ایرنا نوشت: وزیر پیشین اطلاعات گفت:با وجود همه توطئه‌ها در مساله سوریه، حرف جمهوری اسلامی ایران به کرسی نشست و باید ما از این به زانو درآمدن دشمنان، استفاده کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی وزیر پیشین اطلاعات در مراسم یادواره شهدای پایگاه مسجد شهید مصطفی خمینی در قم خاطرنشان کرد: دشمنان با تمام توان و قدرت خود برای نابودی حکومت سوریه به میدان آمدند و با قدرت نظامی و دلارهای سعودی سرمایه گذاری زیادی برای حمایت از تروریست ها انجام دادند ولی موفق نشدند.

وی ادامه داد: با وجود همه توطئه ها در مساله سوریه، حرف جمهوری اسلامی ایران به کرسی نشست و باید ما از این به زانو درآمدن دشمنان، استفاده کنیم.

رئیس سازمان نشر و ارزش های مشارکت روحانیت گفت: بیش از پنج سال همه دنیا با هم جمع شده و می گویند بشار اسد باید برود ولی رهبر معظم انقلاب با وجودی که در کشور برخی با ایشان همراهی نمی کنند، می گویند بشار باید بماند؛ آیا این اقتدار نیست؟

مصلحی گفت: اقتدار امروز ایران و امنیت کشور ما به سادگی و مجانی به دست نیامده است، ما شهدای زیادی را تقدیم کرده و هزینه های زیادی داده ایم تا امروز این اقتدار و عزت را کسب کنیم.

29217

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 608762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =