جانشین رئیس ستاد جشنواره هفته‌ پژوهش و فناوری البرز گفت: ویژه برنامه‌های هفته‌ پژوهش و فناوری امسال با رویکرد اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی استانداری البرز، عبادالله کامکار با بیان این مطلب در جلسه ای که به منظور هماهنگی برنامه های سومین نمایشگاه هفته پزوهش و فناوری برگزار شد، اظهار داشت: ستاد برگزاری هفته‌ پژوهش و فناوری همه ساله برنامه‌های متعددی را با همکاری سازمان‌ها، نهادها، دانشگاه‌ها و مؤسسات مرتبط برگزار می‌کند که ویژه برنامه‌های این هفته در سال جاری با شعار پژوهش تقاضا محور و تجاری سازی فناوری؛ زیربنای اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود.

وی افزود: شناسایی توانمندی‌های پژوهش و فناوری مراکز تحقیقاتی و پژوهشگران برتر، امکان تجاری سازی یافته‌های پژوهش و فناوری، فراهم کردن فضای همکاری بین پژوهشگران، برقراری ارتباط مراکز صنعتی و تولیدی با مراکز تحقیقاتی و فرهنگ سازی برای نهادینه کردن پژوهش در جامعه از اهداف برگزاری هفته‌ پژوهش و فناوری است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندارالبرز تصریح کرد: همچنین سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان البرز، ساعت 15:30 ، روز 16 آذر در 133غرفه و با بیش از 300 طرح در فضایی به متراژ 2 هزار 500 متر گشایش می‌یابد.
وی افزود: تمام تلاش خود را بکار گرفته ایم تا نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری البرز به لحاظ کمی و کیفی در مقایسه با سال های گذشته بسیار موفق تر باشد.
کامکار با بیان اینکه اختتامیه این نمایشگاه و تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده روز جمعه برگزارمی‌شود، گفت: هفته پژوهش و فناوری، هفته ای است که فرصت مناسبی برای توجه و تمرکز روی ابعاد مختلف امر پژوهش وفناوری در کشور فراهم می آورد تا کلیه ذینفعان ضمن اطلاع از روند و وضعیت موجود در کشور برای آینده، برنامه ریزی کرده و اقدامات بهتر و مهم تری را در دستور کار خود قرار دهند.
گفتنی است، در سومین نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری میزهای مشاوره ، فضای vip جهت نشست های خبری، دوازده کارگاه آموزشی و ... پیش بینی شده است.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 609087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =