نایب رئیس فراکسیون مستقلین از دلخوری فراکسیون متبوعش از یکی فرض کردن آنها با فراکسیون ولایت مجلس روایت کرد.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت‌وگو با خبرآنلاین درباره سخنان علی لاریجانی که گفته بود در مجلس دهم تنها دو فراکسیون حضور دارند و در عمل دو فراکسیون مستقلین و اصولگرایان ولایت را یکی درنظر گرفته بود، اظهار کرد: این سخنان تا حدی باعث دلخوری شده است و حتی ممکن است مستقلین ولایی در ادامه مسیر خود را جدا کنند.

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: مستقلین ولایی وزن خود را در سه وزیر نشان دادند. آنها چون اهل منطق هستند، جایگاه بسیار خوبی در مجلس پیدا کرده و تاثیرگذارند. به عنوان مثال تنها فراکسیونی که موضوع قطار را بررسی کرد، ما بودیم. ما هر هفته یک میهمان داریم.

جعفرزاده بیان کرد: من فکر می کنم باید در برخی مواضع تجدید نظر شود. ادامه این روند نه تنها همگرایی به وجود نمی آورد، بلکه دلخوری ها را هم افزایش می دهد.

او البته تاکید کرد: ما به آقای لاریجانی اعتقاد داریم و او را دوست داریم. دوست داریم او رئیس شورای عالی فراکسیون‌ها باشد.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی با بیان اینکه هر صاحب منصبی که تضارب افکار را قبول نداشته و خواسته که یک صدا ایجاد کند، شکست خورده است، گفت:‌ سیاستمداران بزرگ ما می توانند تجربیات گذشته را چراغ راه آینده خود کنند.

29213

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 609898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =