مراسم نکوداشت فضل‌الله توکل و ناصر فرهنگ‌فر برگزار می‌شود

مراسم بزرگداشت دو تن از اساتید نامی موسیقی ایران فضل‌ا‌لله توکل و ناصر فرهنگ‌فر همزمان با برگزاری در تالار وحدت تهران به صورت آنلاین نیز برای مخاطبان سراسر کشور به نمایش درمی‌آید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آیین نکوداشت فضل‌الله توکل نوازنده پیشکسوت سنتور، جمعه ۱۹ آذر ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت برگزار می‌شود. همچنین این مراسم به صورت زنده برای مخاطبینی از سراسر کشور به صورت آنلاین پخش خواهد شد.

در این مراسم حسن ناهید سخنرانی می‌کند و گروه فضل‌الله توکل به خوانندگی فرهاد عزیزی و پاشا پاشایی برنامه خواهند داشت. پیانونوازی بردیا صدرنوری نیز بخش دیگری از این مراسم را تشکیل می‌دهد.

همچنین مراسم نکوداشت زنده‌یاد ناصر فرهنگ‌فر روز  شنبه 20 آذر ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت برگزار می‌شود. سخنران این مراسم محمدعلی کیانی‌نژاد خواهد بود. اجرای قطعاتی از موسیقی ردیف دستگاهی ایران توسط میلاد کیایی نوازنده سنتور با همراهی پیمان ناصح‌پور نوازنده تمبک بخش دیگری از این برنامه است.

در بخش دوم این برنامه، مخاطبان تماشاگر اجرای سه‌تار بهداد بابایی و تمبک آرش فرهنگ‌فر خواهند بود. بخش بعدی این مراسم به ضربی‌خوانی و ضربی‌نوازی آرش فرهنگ‌فر اختصاص خواهد داشت و در پایان نیز مجید درخشانی با تار و کامران جعفری با تمبک به اجرای برنامه می‌پردازند.

این مراسم‌ها که به همت شرکت راد نواندیش برگزار می‌شود، از طریق سامانه کنسرت آنلاین کشور به صورت زنده برای مخاطبان سراسر کشور نیز قابل دسترسی خواهد بود.

57242  

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 609904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =