سرمربی تیم استقلال تهران در کنفرانس خبری پیش از بازی با تراکتور حاضر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛علی منصوریان سرمربی آبی پوشان در نشست خبری قبل از بازی حساس مقابل تراکتور سازی گفت:« قطعا  بازی خیلی قشنگی را از لحاظ تاکتیکی و فیزیکی شاهد خواهیم بود احساس میکنم میتوانیم نوار پیروزی های تراکتورسازی در تهران را پاره کنیم و  هر 3 امتیاز بازی را بدست بیاوریم.»

او در مورد حواشی ایجاد شده برای کاپیتان تیمش گفت:«من فقط در مورد مسائل فنی صحبت می کنم ولی بحث مهدی بحث یک دقیقه ای نیست. ما الان تمرکزمان را روی مسائل فنی گذاشته ایم ولی بعد از بازی در مورد جریان رحمتی صحبت خواهم کرد.«

وی در مورد مصدومیت محسن کریمی و غیبتش برای بازی فردا گفت:« محسن کریمی در بازی مقابل صبای قم آشیل پایش آسیب دید و تعویض شد. تلاش کردیم که او را به بازی فردا برسانیم ولی این گونه نشد. ما نمیخواهیم بازی با تراکتور را تنها ببینیم و باید همه فصل را در نظر  بگیریم. »

منصوریان در ادامه و در پاسخ به این سوال که برنامه اش برای نیم فصل رقابت های لیگ برتر چیست گفت:« هیچ لیستی فعلا برای نقل و انتقالات نداریم و همه گمانه زنی است. بعضی ها در داخل باشگاه و بدون اجازه  و خارج از عرف در این زمینه صحبت می کنند. در مورد بازیکنان فعلی تیم نه خریدی داریم و نه فروشی.» 

او در مورد رفتار مهدی رحمتی در مقابل کادر فنی تراکتورسازی گفت:« بحث رفتار مهدی رحمتی برای بازی فردا،  مسئله ای فنی نیست و من درباره اش صحبت نمیکنم. کادر فنی تیم مقابل چندین سال در استقلال بودند و برای استقلال زحمت کشیده اند و ما به آنها احترام می گذاریم. فردا فضایی دوستانه را خواهیم دید. متاسفانه خبرهایی غلط در مورد تیم ما به گوش می رسد که فلان بازیکن قهر کرده یا دیگری ناراحت است. تیم ما بهترین تمرینات را داشته و بازیکنان بسیار با انگیزه هستند. از رسانه ها می خواهم به مسائل حاشیه ای پردازش نکنند!»

منصوریان در آخرین قسمت حرف هایش در مورد سایر مصدومین تیمش صحبت کرد و گفت:« روزبه چشمی و وریا غفوری و محسن کریمی را در اختیار نداریم ولی فرشید اسماعیلی به بازی فردا می رسد. پادوانی هم در تمرینات دچار مصدومیت شده بود اما مشکلی برای بازی فردا ندارد.» 

 

254 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 610171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =