شهرام شرفی: مشاهدات ما نیز روایت میکند هر روز به ویژه در ساعتهای ظهر و غروب، ترافیک سنگین به علت کمعرض شدن خیابان که ناشی از ساخت زیرگذر بهارستان است در این منطقه هست و نارضایتی و انتقادات شهروندان را بهدنبال داشته است.
به گزارش خبرانلاین لرستان ،،شهروندان مدام در گفتوگوهای محاورهای خویش از ترافیک سنگین سهراه گلدشت انتقاد میکنند.
عزیزپور از شهرداری خرمآباد انتقاد کرده است به این خاطر که یک راه جایگزین موقت برای شهروندان لحاظ نکرده است؛
همچنین دستور استاندار لرستان را مبنی بر اینکه یک پل موقت عابر پیاده باید در این محل ساخته شود، شهرداری خرمآباد هنوز اجرایی نکرده است. شهروندانی که از این سوی میدان گلدشت قصد رفتن به آن سو را دارند ماندهاند که از کجا باید به راهشان ادامه بدهند؟
پروژهی ساخت زیرگذر بهارستان از همان ماههای سال 92 از پروژههایی بود که مدام اصرار میشد باید ساخته شود؛
یک بار قرارداد واگذاری این پروژه به یک پیمانکار خاص لغو شد و حالا پیمانکار این پروژه قرارگاه خاتم است.
حتی معاون اول رئیسجمهور، اسحاق جهانگیری در همان روزهایی که مهرابی شهردار خرمآباد بود قرار شد برای شروع ساخت این پروژه کلنگزنی کند که نشد!
زیرگذر 1400 متری بهارستان که در جنوب شهر خرمآباد قرار دارد از سال 92 تاکنون مدام در بین ساخته شدن و نشدن در حرکت بوده است!
برخی آگاهان اعتقاد دارند این پروژه یک پروژهی تحمیلی به شورای اسلامی شهر و شهرداری بوده است و برخی دیگر میگویند شهردار و شورای اسلامی شهر این اختیار را داشتهاند که تصویب کنند این پروژه ساخته بشود یا نشود.
برخیها هم تحلیلشان این است که بهتر بود بودجهی اختصاص یافته برای ساخت این پروژه به وصل کردن خیابان ساحلی شهر خرمآباد به حوالی فرودگاه خرمآباد تخصیص مییافت.
اعتبار ساخت این پروژه نیز از 24 میلیارد تومان در همان سال 92 گمانهزنی شد تا حالا که مبلغ ساخت آن یکصد میلیارد تومان، تخمین زده میشود.
بههر روی، شهروندانی که روزانه از میدان گلدشت تردد میکنند و جمعیت فراوانی را نیز تشکیل میدهند از ترافیک سنگین پروژهی زیرگذر بهارستان انتقاد دارند و در این زمینه از شهرداری خرمآباد، انتظار چارهاندیشی عملی دارند.
46
نظر شما