حوزه نوشت؛ نماینده تام الاختیار آیت الله العظمی سیستانی در ایران، مهمترین آسیب های مسئله اربعین را خودبینی و سیاسی شدن آن عنوان کرد و بیان داشت: اگر عشق باشد هیچ مسئله نمی تواند حرکت و حضور در اربعین را از بین ببرد.

آیت الله شهرستانی، عصر امروز در دیدار اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی که در موسسه آل بیت(ع) در قم برگزارشد گفت: عزاداری و اربعین امام حسین(ع) دو مراسم بی نظیر در جامعه اسلامی است که اتفاق افتاد و همه هدف دشمن هم تخریب این دو برنامه بود که تا کنون موفق نشدند.
نماینده حضرت آیت الله سیستانی، حضور میلیونی مردم در اربعین را حرکت و امر غیبی عنوان کرد و بیان داشت: تحمل سختی ها برای حضوردر اربعین عشق و اخلاص می خواهد، عشق به ابی عبد الله(ع) است که باعث می شود مردم برای حضور در کربلا سر از پا نشناسند و حتی برای زائر آن امام(ع) ارزش و احترام قائل باشند.
آیت الله شهرستانی گفت: دشمن به این عظمت پی برده و تلاش دارد این حرکت و عشق به امام را ازبین ببرد.
نماینده حضرت آیت الله سیستانی مهمترین آسیب های مسئله اربعین را خودبینی و سیاسی شدن آن عنوان کرد و بیان داشت: اگر عشق باشد هیچ مسئله نمی تواند حرکت و حضور در اربعین را از بین ببرد.
وی بیان داشت: آمریکا سالانه میلیونها دلار برای ترویج افکار و اندیشه خود هزینه می کند، ولی جای تعجب است که جامعه اسلامی آیت‌الله شهرستانی مشکلات جامعه را ناشی از سوء مدیریت و عدم مشورت با صاحب نظران دانست و گفت: کشور همه چیز دارد، اما چون مدیریت درست ندارد، نمی تواند به موفقیت برسد.
نماینده حضرت آیت الله سیستانی افزود: رسانه یکی از مهمترین ابزار برای تبلیغات است، باید از این ابزار نهایت بهره برداری را پیام رسانی کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 611656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =