سرمربی استقلال می‌گوید: «در هر بازی می‌توانیم گل بزنیم اما باید در خط دفاعی هم به همین اندازه موفق باشیم.»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علیرضا منصوریان پس از شکست دادن پدیده در نشست خبری گفت:«فکر می کنم بیشتر خودمان مقصریم.در چند بازی نتیجه را از حریف خود پیش بودیم اما به راحتی پیروزی را از دست دادیم.ما می توانیم به راحتی گل بزنیم و این استحکام و موفقیت را باید در خط دفاعی هم ایجاد کنیم.نیازی نیست در هر بازی چند گل بزنیم و می‌توانیم با یک اختلاف هم پیروز شویم.»

منصوریان ادامه داد:«بازیکنان ما باید به این نقطه برسند که نباید به راحتی گل دریافت کنیم.ترکیبی که امروز راهی میدان کردیم ترکیبی جوان بود.در این مسابقه بیشتر نگران 15 دقیقه پایانی بازی بودیم.چون بیشتر مصدومیت‌های تیم‌مان در آن زمان رخ داده است. به هر حال پدیده نیز خوب بازی کرد و می‌دانستیم بازی سختی خواهیم داشت.من به بازیکنانم گفته ام که بازی آسانی وجود ندارد چون به دلیل پخش زنده تلویزیونی همه تیم ها با انگیزه مقابل ما ظاهر می شوند.به همین دلیل بازیکنانم باید تلاش زیادی انجام بدهند.در کل امروز از انسجام تیمم راضی بودم.من دست هواداران را می‌بوسم که در این سرما از ما حمایت می‌کنند. قول می‌دهم روزهای خوبی را برای آنها رقم بزنم. بدون شک اگر روند روبه‌رشد تیم ادامه داشته باشد هوادار بیشتری نیز به ورزشگاه می‌آید، امیدوارم آنها ما را در ادامه بازی‌ها تنها نگذارند.»

خبرنگاری از او درباره بازی با نفت تهران در جام حذفی سوال کرد که منصوریان این واکنش را نشان داد:«نفت تیم جان‌سختی است و علی دایی تیم منسجمی را درست کرده است.امیدوارم بتوانیم از صخره نفت عبور کنیم.»

او درباره بازی با السد در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا هم گفت:«با برانکو یک قول و قراری گذاشته ایم که در آسیا فضای بین قرمز و آبی را از بین ببریم تا هواداران به یک اتحاد برسند.خیلی مهم است که دو تیم امسال از مرحله گروهی عبور کنند تا سهمیه ایران در لیگ قهرمانان حفظ شود.»

منصوریان درباره بازی با تیم های عربستانی در کشور ثالث سوال کردند که او این واکنش را نشان داد:«ایران برای میزبانی از این رقابت ها از هر کشور دیگری امن تر است.با این حال اگر قرار شد بازی در کشور ثالث برگزار شود بهتر است در کشورهای آسیای میانه باشد که عرب‌ها در آنجا مشکل دارند.»

سرمربی استقلال درباره قهر آرش افشین هم گفت:«ما در هر بازی با 19 نفر به اردو می‌رویم که نفر نوزدهم می‌تواند از روی سکو بازی را تماشا کند یا به هتل برود و از هتل بازی را ببیند. هر چند فضای بازی‌ برای آرش افشین در استقلال سخت شده، اما او از نظر اخلاقی فوق‌العاده است. هیچ حاشیه‌ای ندارد، سخت تمرین می‌کند و ما از او راضی هستیم، اما در هر بازی 18 بازیکن در لیست هستند و فقط 11 نفر می‌تواند بازی کنند که این کار ما را برای انتخاب ترکیب سخت می‌کند. با این حال بازیکنان ما همه حرفه‌ای هستند و نمونه آن را امروز هم دیدیم.داستان قهر او هم حاشیه سازی در فضای مجازی بود.»

منصوریان در پایان درباره حاشیه‌های کلاهی که هفته گذشته بر سرش گذاشته بود هم گفت:«روی کلاه عبارت «to lose» نوشته شده بود که نه خودم و نه هیچ‌کس در رختکن به آنها توجه نکرده بود. من آن کلاه را از پسرم، امیر گرفته بودم و تقصیر او بود.»

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 612651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =