نفت تهران ۳ - استقلال ۲ / دایی کابوس تیم منصوریان شد

نفت تهران با پیروزی 3-2 مقابل استقلال به جمع چهار تیم برتر جام حذفی راه یافت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم های استقلال و نفت تهران در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند تا برنده آن ها در مرحله بعد رقیب سپاهان اصفهان شود.

استقلالی ها که در لیگ امید زیادی به قهرمانی ندارند، در جام حذفی با تمام انرژی وارد زمین شدند تا شاید بتوانند امسال یک جام به هواداران خود تقدیم کنند. 

دقیقه 2: رابسون جانواریو با انجام خطا روی مهاجم نفت تهران استقلالی‌ها را به شوک عجیبی فرو برد، چراکه داور خطای او را پنالتی اعلام کرد.

دقیقه 3: محمد قاضی، مهاجم سابق آبی‌پوشان پشت ضربه پنالتی ایستاد و با اینکه سیدمهدی رحمتی جهت پنالتی او را تشخیص داد، اما موفق به مهار این ضربه نشد.

دقیقه 15: گلزن تیم نفت تهران شوتی ناگهانی را به سمت دروازه استقلال روانه کرد که رحمتی به صورت دو ضرب توپ را مهار کرد.

دقیقه 18: میلاد زکی‌پور از راهی دور قصد داشت با ضربه‌ای فنی دروازه فراهانی را باز کند که توپ او با فاصله زیادی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 22: ارسلان مطهری به دلیل خطای شدید روی زکی‌پور از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 23: پاس رو به عقب و پشت محوطه جریمه نفت تهران به خسرو حیدری با شوت این بازیکن همراه بود که این شوت راهی به دروازه نداشت.

دقیقه 26: کاوه رضایی خودش را در محوطه جریمه نفت به سمت جلو پرتاب کرد تا بلکه ارسال روی دروازه این تیم را تبدیل به گل کند، اما ضربه او به بیرون رفت.

دقیقه 29: شوت حقدوست به قصد باز کردن دروازه نفت، از بالای دروازه این تیم به بیرون رفت.

دقیقه 35: کاوه رضایی مأمور زدن ضربه ایستگاهی آبی‌پوشان بود که توپ او توسط مدافعان نفت راهی کرنر شد.

دقیقه 36: خسرو حیدری ارسال دقیقی روی دروازه نفت داشت که ضربه سر لئوناردو پادوانی را فخرالدینی از روی خط دروازه برگرداند.

دقیقه 38: اکبر صادقی از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 40: ارسال روی دروازه استقلال خطری برای آبی‌پوشان میدان ایجاد کرد که مدافعان موفق شدند توپ را برگردانند که توپ برگشتی را قاضی با فاصله‌ای بسیار زیاد از بالای دروازه به بیرون فرستاد.

دقیقه 40: کاوه رضایی به دلیل خطای شدیدی که انجام داد از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه 42: محمد قاضی شوت سنگینی را روانه دروازه استقلال کرد که رحمتی با وجود غافلگیری توپ را دفع کرد تا مانع از باز شدن دوباره دروازه‌اش شود.

دقیقه 45: نفتی‌ها ضربه ایستگاهی‌شان را به صورت ارسال روی دروازه استقلال ارسال کردند. ارسال دقیق مبعلی و ضربه سر مطهری با واکنش رحمتی مواجه شد تا یک کرنر نصیب نفتی‌ها شود.

نیمه دوم
دقیقه 52: محمد قاضی به تنهایی در زمین استقلال توپ را در اختیار گرفته بود و وقتی فضای زیادی برای پیشروی نداشت از راهی دور شوتی را به سمت دروازه رحمتی روانه کرد که دروازه‌بان آبی‌پوشان به راحتی توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه 55: ارسال خطرناک امید ابراهیمی روی دروازه نفت از روی یک ضربه ایستگاهی به شکل خطرناکی از کنار دروازه فراهانی به بیرون رفت و برای استقلالی‌ها یک کرنر به همراه داشت.

دقیقه 57: حملات ادامه‌دار استقلالی‌ها با ارسال جابر انصاری و ضربه سر علی قربانی همراه بود که توپ به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

دقیقه 60: ارسال دقیق ایمان مبعلی روی دروازه استقلال با ضربه سر محمد قاضی همراه بود که این ضربه برای ورود به دروازه استقلال فقط چند سانتیمتر کم آورد و به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 62: خسرو حیدری در ترکیب استقلال جای خود را به فرشید باقری داد.

دقیقه 64: آرش رضاوند شوت سنگینی را به سمت دروازه مهدی رحمتی شلیک کرد که توپ او با فاصله از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 65: شوت از راه دور ایمان مبعلی را مهدی رحمتی مهار کرد تا این توپ برای استقلالی‌ها دردسرساز نشود.

دقیقه 67: عیسی آل‌کثیر جایگزین ارسلان مطهری در ترکیب نفت تهران شد.

دقیقه 68: آرش رضاوند از تعلل خط دفاعی و اشتباه مهدی رحمتی در خروج استفاده کرد و می‌توانست گل دوم نفت را به ثمر برساند، اما رحمتی به خوبی توپ را مهار کرد.

دقیقه 69: کاوه رضایی با اشتباه خط دفاعی نفت از فضای ایجاد شده در محوطه جریمه این تیم استفاده کرد و پاس خوبی را در دهانه دروازه میلاد فراهانی فراهم کرد تا جابر انصاری گل تساوی را به ثمر برساند.

دقیقه 71: هرایر مگویان ارسالی روی دروازه نفت داشت که با ضربه سر خطرناک علی قربانی همراه بود و این توپ هم از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 74: امید ابراهیمی پاسی را به محوطه جریمه نفت ارسال کرد که فراهانی با اشتباهی که انجام داد موقعیتی خوب به جابر انصاری داد، اما مهاجم آبی‌پوشان نتوانست این موقعیت را تبدیل به گل کند.

دقیقه 77: ارسال تند و تیز امید ابراهیمی روی دروازه نفت با واکنش فراهانی همراه بود تا کرنر دیگری نصیب استقلال شود.

دقیقه 83: آرش رضاوند جای خود را در ترکیب نفت به عباس بوعذار داد.

دقیقه 88: بهنام برزای جانشین میلاد زکی‌پور در ترکیب استقلالی‌ها شد.

دقیقه 90: میلاد فخرالدینی از نفت تهران از داور مسابقه کارت زرد گفت.

دقیقه 1+90: ضربه ایستگاهی برای استقلال را کاوه رضایی به سمت دروازه فراهانی زد که توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 2+90: عیسی آل‌کثیر در موقعیتی خوبی قرار داشت، اما ضربه او از داخل محوطه جریمه به کنار دروازه رفت.

وقت‌های اضافه
دقیقه 91: محمد قاضی با شروع وقت‌های اضافه قصد باز کردن دروازه استقلال را داشت که مهدی رحمتی به خوبی توپ را مهار کرد.

دقیقه 93: پاس جابر انصاری به سمت چپ به بهنام برزای رسید تا در تعلل خط دفاعی نفت و واکنش دیرهنگام میلاد فراهانی، این بازیکن با شوت پای چپ خود گل دوم استقلال را به ثمر برساند.

دقیقه 96: بهنام برزای با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 104: ارسال روی دروازه استقلال و ضربه سر خطرناک نفتی‌ها برگشت داده شد و در ادامه شوت سنگین دانشگر راهی کرنر شد. کرنر هم به شکل خطرناکی روی دروازه آبی‌پوشان ارسال شد که بازهم مهدی رحمتی در دفع توپ موفق بود.

دقیقه 1+105: محمد دانشگر از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 106: کرنر برای نفتی‌ها را ایمان مبعلی به خوبی روی دروازه استقلال ارسال کرد که ضربه سر عیسی آل‌کثیر وارد دروازه مهدی رحمتی شد.

دقیقه 109: کرنر دیگری برای نفتی‌ها با تیزهوشی محمد قاضی به دست آمد. ایمان مبعلی پشت ضربه کرنر ایستاد و ارسال او روی تیر دوم به قاضی رسید تا این بازیکن با شوتی محکم گل سوم نفت را به ثمر برساند.

دقیقه 112: آرش افشین جای کاوه رضایی را در ترکیب استقلال گرفت.

دقیقه 117: ارسال روی دروازه نفت تهران و ضربه سر خطرناک پادوانی را میلاد فراهانی مهار کرد.

دقیقه 118: توپ سرگردان در محوطه جریمه نفت مقابل پای علی قربانی بود که ضربه این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 614386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =