فرماندار: بیش از ۱۰۰۰۰ واحد مسکونی در روستاهای تویسرکان در معرض بلایای طبیعی است

فرماندار تویسرکان گفت: بیش از 10 هزار واحد مسکن روستایی مقاوم سازی نشده در شهرستان تویسرکان وجود دارد که در صورت وقوع حوادث طبیعی مانند زلزله در معرض خطر قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از تویسرکان ؛ حبیب مومیوند، که در کمیته سامان دهی مسکن روستایی تویسرکان سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: شهرستان تویسرکان بیش از 14 هزار و 500 واحد مسکن روستایی برخوردار است که تا کنون حدود چهار هزار و 800 واحد از این تعداد مقاوم سازی شده است.

وی با اشاره به اینکه سهمیه مقاوم سازی مسکن های روستایی در شهرستان تویسرکان در سال جاری یک هزار و 100 واحد است خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است که این تعداد با همکاری دستگاه های مرتبط اجرایی و به ویژه بانک های عامل افزایش یابد.

مومیوند تصریح کرد: اکنون به همکاری همه جانبه بانک ها برای پیشبرد طرح مقاوم سازی مسکن های روستایی نیاز داریم زیرا شهرستان تویسرکان نسبت به دیگر شهرستان های استان از واحدهای فرسوده و کم دوام بیشتری برخوردار است.

فرماندار تویسرکان همچنین بر ایجاد روحیه امید و نشاط در میان مردم و تکریم ارباب رجوع در میان دستگاه های اجرایی تاکید کرد و گفت: نباید به گونه ای با مردم برخورد شود که موجب رنجش و نارضایتی آنها فراهم شده و ناامیدی در جامعه گسترش یابد.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 615872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =