بخش جدید و فوق تخصصی زایشگاه بیمارستان مریم استان البرز عصر یکشنبه در مراسمی با حضور مسئولان استانی راه اندازی شد.

به گزارش خبرآنلاین البرز: طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان ارشد بهداشت و درمان استان البرز بخش جدید و مدرن زایشگاه بیمارستان مریم افتتاح و به بهره برداری رسید.
در این مراسم دکتر حمید درفشی رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز، دکتر شاپوری رئیس سازمان نظام پزشکی البرز، دکتر آفریده معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی البرز، دکتر طهانی نظیف معاون امور استان های موسسه اعتباری ملل، دکتر کلانتری معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز، جمعی از مدیران بیمارستان های دولتی و خصوصی استان البرز و جمعی از پزشکان متخصص زنان و اطفال در این مراسم حضور داشتند.
بر پایه این گزارش دکتر صلاح الدین دلشاد رئیس بیمارستان و زایشگاه مریم در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: این بخش جدید دارای پنج اتاق پیشرفته و فوق تخصصی (ال دی آر ) زایمان طبیعی و بدون درد است.
وی ادامه داد: در این قسمت هر اتاق دارای امکانات رفاهی پیشرفته از جمله مکان استراحت برای نوزاد و مادر است.
وی اظهار داشت: مادران می توانند در این اتاق ها در کنار نوزاد خود در فضای آرام و بدون درد به استراحت بپردازند.
رئیس بیمارستان و زایشگاه مریم بیان داشت: راه اندازی این بخش جدید با استفاده از سرمایه های بخش خصوصی و با هدف کمک به ارتقای درمان استان البرز انجام شده است.


وی خاطر نشان کرد: همچنین برای نخستین بار در استان البرز بخش جنین شناسی از مدتی پیش به همت پزشکان فوق تخصص در بیمارستان مریم راه اندازی شده که در این بخش جنین غربالگری می شود.
وی اظهار داشت: مادران درماه های اولیه بارداری می توانند برای اطمینان از سلامت جنین خود به بخش جنین شناسی بیمارستان مریم مراجعه کنند، تا مورد غربالگری قرار گیرند.
دلشاد گفت: در این بخش سلامت یا عوارض احتمالی جنین به والدین اطلاع رسانی می شود.
رئیس بیمارستان مریم در بخش دیگری از سخنانش خبرنگاران را مهمترین ارکان در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه دانست و بیان داشت: اگر اطلاع رسانی درست و دقیقی درباره خدمات بهداشتی و درمانی به مردم صورت نگیرد به طور قطع مشکلات در این بخش مضاعف خواهد شد.
وی اظهار داشت: در سال های گذشته اطلاع رسانی خوب توسط رسانه های جمعی موجب شده تا بسیاری از مشکلات درمانی مردم برطرف شود.
دلشاد خاطر نشان کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه مهمترین منابع آگاهی بخشی و راهنمایی مردم به سوی استفاده از خدمات بهداشتی و درمانی هستند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 616581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =