درخواست خواننده پازل از مردم: کسانی را تشویق کنید که هنرشان غمگین کردن ماست

علی رهبری خواننده گروه پازل در اولین کنسرت رسمی این گروه از حاضران خواست به افتخار کسانی دست بزنند که هنرشان غمگین کردن ماست، چون خود نمی‌دانند که قوی‌ترمان می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، گروه پازل شامگاه جمعه دهم دی با حضور علی رهبری در مقام آهنگساز و خواننده و آرین بهاری به عنوان تنظیم‌کننده، میکس و مسترینگ اولین تجربه کنسرتی رسمی را از سر گذراند.

در ابتدای این کنسرت که در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد علی رهبری با اشاره به اولین آلبوم رسمی این گروه با عنوان «قایق کاغذی» گفت: «روز بیست و پنجم از ماه پنجم سال 95 بود که اولین آلبوم رسمی‌مان را منتشر کردیم. حدودا چهار ماه و نیم از آن روز می‌گذرد و  اکنون که در روز دهم از ماه دهم سال 95 و آغاز سال 2017 اولین کنسرت رسمی‌مان را برگزار می‌کنیم امیدواریم سال نوی میلادی سرشار از دوستی، آشتی و مهربانی باشد.»

این اولین کنسرت رسمی گروه پازل پس از اجرای زنده آن‌ها در جزیره کیش به شمار می‌رفت. در این کنسرت از دکور خاصی استفاده نشده بود و در کنار نورپردازی، بر سکوهایی که در صحنه قرار داشت و نوازندگان روی آن‌ها ایستاده یا نشسته بودند تصاویری با پروژکشن پخش می‌شد.

اولین قطعه‌ای که رهبری در این کنسرت خواند «لحظه به لحظه» نام داشت. او در ادامه از محسن رجب‌پور مدیر شرکت ترانه شرقی، سامان امامی تنظیم‌کننده و حامد همایون خواننده که در این کنسرت حضور داشتند تشکر کرد.

قطعات بعدی این گروه موسیقی پاپ «چی می‌شه»، «یه صدا» و «قایق کاغذی» بود. هنگام اجرای هر کدام از این قطعات، متناسب با حال و هوای آن‌ها تصاویری بر سکوهای روی صحنه انداخته می‌شد.

قطعه بعدی «دریا» نام داشت و در هنگام اجرای قطعه «یکی تو قلبمه» تصاویری از ناصر عبدالهی، بابک بیات و مرتضی پاشایی نشان داده شد.

سپس رهبری از متولدین دهه‌های 70، 60، 50 و 40 درخواست کرد هر کدام جدا جدا به افتخار خود دست بزنند که در این میان صدا و حجم تشویق دهه هفتادی‌ها نشان‌دهنده حضور پررنگ‌شان در کنسرت گروه پازل بود.

نام قطعه بعدی «اصلا دلم خواست» بود و رهبری گفت: «می‌خواهم کسی را تشویق کنید که رفیق روزهای سخت من بوده و هست، کسی که لحظه لحظه کنار من بوده است و تحقق رویایی به نام «پازل بند» بدون بودنش امکان نداشت؛ آرین بهاری.»

در حالی که آرین بهاری  تنظیم‌کننده، میکس و مسترینگ گروه پازل مورد تشویق حضار قرار گرفته بود رهبری ادامه داد: «امیدوارم روزی برسد که من و آرین با هم بخوانیم و این اتفاق حتما خواهد افتاد.»

آرین بهاری نیز خطاب به تماشاگران گفت: «امشب بهترین شب زندگی‌ام است. چون تمام روز دویدن‌ها و شب نخوابیدن‌هایمان امشب با حضور شما نتیجه داد.»

سپس قطعات «بارونای نم نم» و «جاده» اجرا شدند. پس از آن رهبری گفت: «امشب خواننده‌ای مهمان ماست که نیازی به بردن اسمش نیست و اگر تنها ابتدای یکی از قطعاتش را بخوانم می‌توانید نامش را حدس بزنید.»

با خوانده شدن ابتدای قطعه «جز تو کی می‌تونه عزیز من باشه...» و پخش تصاویر محمد علیزاده از مانیتورها، این خواننده پاپ با تشویق‌های ممتد تماشاگران مواجه شد و رهبری افزود: «در شرایط فعلی کسی گرفتارتر از محمد علیزاده نیست با این وجود پذیرفت امشب مهمان ما باشد. من قرار بود آهنگی برایش بسازم که به سرانجام نرسید و همین جا از او عذرخواهی می‌کنم. امیدوارم این فرصت همکاری روزی پیش بیاید.»  

«خاطره بچه‌گی» و «آخرش رسید» قطعات بعدی بودند و رهبری پس از آن گفت: «اگر غم نبود شادی معنا نداشت. به افتخار کسانی دست بزنید که هنرشان غمگین کردن ماست چون خود نمی‌دانند که قوی‌ترمان می‌کنند.»  

رهبری در ادامه افزود: «بزرگترین شانس پازل آشنایی با مهندس محسن اردستانی مدیر شرکت آوازی نو بود که در حق ما پدری کرد و اگر او نبود امشب دیدار با شما میسر نمی‌شد.»

گروه پازل در ادامه قطعه «کم‌کم» و «می‌خندم» را اجرا کردند و رهبری پیش از اجرای «می‌خندم» گفت: «خواهش می‌کنم قبل از اجرای این قطعه موبایل‌تان را دست‌تان بگیرید و به کسی که از شما ناراحت است یا شما از او ناراحتید پیام بدهید.»  

قطعه بعدی «دنیامی» و آخرین قطعه «نگم برات» بودند.  رهبری در پایان گفت: «در کنسرت‌های بعدی فرم‌های اجرایی دیگری را خواهید دید و سورپرایز می‌شوید.» او همچنین  تاریخ کنسرت بعدی گروه پازل را سی‌ام دی اعلام کرد.   

در این کنسرت نیما عباسی نوازنده گیتار، میلاد دهقان نوازنده پیانو، حمید یزدان‌فر نوازنده گیتارباس، سعید جامع نوازنده درامز و سهراب ستاری نوازنده ویولن گروه پازل را همراهی کردند.

58242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 618003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =