تیم شهرداری ارومیه در غیاب سرمربی و پاسور اولش برابر خاتم اردکان به پیروزی دست یافت.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، در هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور عصر امروز در سالن غدیر (دورنالار یوواسی) ارومیه تیم شهرداری این شهر موفق در یک دیدار برتر در ۳ ست پیاپی خاتم اردکان را با شکست بدرقه کرد.

ترکیب دو تیم:

* شهرداری ارومیه: پرویز پزشکی ، آرمین تشکری ، حامد رضایی ، مجتبی میرزاجانپور ، فرهاد پیروت‌پور ، رحمان داوودی و عبدالرضا علیزاده

* خاتم اردکان: علیرضا بهبودی ،بهمن جهاندیده ، محمد رضی پور ، محمدرضا سلیمانی ، مسعود عزیزی ، بابک امیری ، علی اصغر میرحسینی

ست اول:

ست نخست این دیدار با ارائه یک بازی دیدنی و نزدیک توان ایجاد کردن فاصله زیاد را نداشتند ولی شهرداری ارومیه با حمایت هواداران و تجربه بازیکنانش موفق شد در امتیازات پایانی از اشتباهات حریف استفاده و ۳۴ بر ۳۲ پیروز شود.
از نکات جالب این ست تعویض های پیاپی هر دو سرمربی در امتیازات پایانی بود.

ست دوم:

اردکانی ها که ست اول را در حساس ترین شرایط باختند در ست دوم کاملا با روحیه ای تضعیف شده پای به زمین گذاشتند و خیلی زود از میزبان عقب افتادند. تعویض های سرمربی میهمان نیز نتوانست روند بازی را تغییر دهد و شهرداری ارومیه با درخشش مجتبی میرزاجانپور و سرویس های بی نقص رحمان داوودی ۲۵ بر ۱۸ پیروز شود.

ست سوم:

در حالی که بعد از برد شهرداری ارومیه در ۲ ست، اردکانی ها کاملا بازی را از دست رفته می دیدند عملکرد کم نقص دفاع میزبان و روحیه تضعیف شده اردکانی ها اختلاف دو تیم را لحظه به لحظه بیشتر کرد و در پایان این ست، شهرداری ۲۵ بر ۱۱ به برتری برسد و در نهایت یک برد ارزشمند و راحت را کسب کند.

صحبت مربیان:

برقی مربی تیم شهرداری ارومیه بعد از پایان بازی با اشاره به روحیه مناسب تیمش در این بازی گفت: ست نخست بازی پایاپای بود ولی توانستیم در ست های بعدی با عملکرد روان تر و هماهنگ تر به پیروزی دست پیدا کنیم.
وی افزود: با این نتیجه با روحیه ای بهتر از قبل برای دیدار هفته آینده با پارسه به تهران خواهیم رفت.

حواشی:

* حضور تنها ۱۰۰۰ تماشاگر از نکات تاریک این دیدار بود که احتمالا بخاطر نارضایتی هواداران از گرانی بلیط هاست.
* جای خالی دراگان تراویسا و یوبومیر تراویسا که بدلایل نامشخص ارومیه را به مقصد ایتالیا ترک کرده بودند در بسیاری صحنه ها به چشم آمد.
* تعویض پایانی مربی شهرداری ارومیه بعد از شعارهای هواداران برای بازی گرفتن یکی از بازیکنان جوان از نکات عجیب در ست سوم بود.
* مجتبی میرزاجانپور با ۱۸ امتیاز بهترین بازیکن این میدان و تیم شهرداری ارومیه بود و حامد رضایی با ۱۲ امتیاز دومین بازیکن امتیازآور میزبان بود.
* محمدرضا سلیمانی و مسعود عزیز با کسب ۱۲ و ۱۰ امتیاز امتیازآورترین بازیکنان خاتم اردکان بودند.
* سینا بداغی جوان و علوی بازیکن نیم فصل نخست صالحین ورامین اولین بار برای شهرداری ارومیه به میدان رفتند.
* امتیازهای سرویس پیاپی از تیم شهرداری ارومیه که نشان از ضعف اردکانی ها در دریافت بود محسوس بود.
* پخش نشدن بازی از شبکه استانی آذربایجان غربی و خاموش بودن اسکوربورد از نکات عجیب این بازی بود.
* شهرداری ارومیه با این برد به رده چهارم صعود کرد.
* اردکانی ها با این باخت در آستانه سقوط به رتبه هشتم قرار گرفتند.

عکاس: محمدرضا قزلباش | گزارش: سینا افشاریان

46

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =