پیگیری راه‌اندازی مجتمع پتروشیمی در ایجرود اولویت اول سازمان است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان پیگیری راه‌اندازی مجتمع پتروشیمی را بعنوان یکی از بزرگترین پروژه های استان و اولویت اول سازمان صنعت، معدن و تجارت در شهرستان ایجرود عنوان نمود و افزود: تمامی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران ارشد استان در رفع موانع و راه اندازی مجتمع پتروشیمی در شهرستان ایجرود اهتمام جدی دارند.

به گزارش خبرآنلاین ؛ ناصر فغفوری در جريان بازديد از مجتمع پتروشیمی و در جلسه مشترک با فرماندار شهرستان ایجرود و مدیرعامل شرکت پتروشیمی، استقرار صنایع بزرگ در شهرستان ایجرود را عامل ایجاد تحولات اساسی در حوزه تولید و تجارت این شهرستان دانست و اظهار داشت: استقرار صنایع بزرگی همچون سیمان خمسه، فولاد سهند و پتروشیمی، آینده درخشانی را برای شهرستان ایجرود رقم خواهد زد که باید با جدیت و حساسیت خاصی پیگیری شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همچنین وضعیت بهره برداری از معادن شهرستان ایجرود را مطلوب ارزیابی نمود و افزود: انتظار میرود از فعالیت قانونی معدنکاران در این شهرستان حمایت لازم انجام گیرد.
وی جذب سرمایه گذاران بزرگ به منظور ایجاد رونق در فضای کسب و کار و اشتغال را از اولویت‌های کاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برشمرد و خاطرنشان کرد: پیگیری مشکلات و رفع موانع موجود در واحدهای تولیدی از ماموریت ها و وظایف اصلی این سازمان به‌شمار می‌آيد.
فغفوری در پایان ابراز امیدواری نمود با برگزاری جلسات مشترک با حضور صنعتگران، معدنکاران و مسئولان شهرستانی، به درک متقابل و روشنی از مشکلات و موانع پیش‌روی تولیدکنندگان و فعالین عرصه صنعت و تجارت دست یافته و راهکارهای مناسبی در جهت تسهیل و رفع موانع تولید در سراسر استان اتخاذ گردد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 619325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =