در ۱٨دی‌ماه، گزارشی درباره برگ بنده روحانی در انتخابات سال آینده پربازدیدترین خبر ما بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در سرویس سیاسی ما کسی پرسید: آقای مصباح‌یزدی! قانون اساسی را قبول دارید یا نه؟ این پرسش با برگ برنده روحانی در انتخابات ۹۶ شد پربازدیدترین اخبار امروز سیاسی خبرآنلاین. البته یک مقام دولتی هم توضیح داد:  اقدامات امنیتی نهاد ریاست جمهوری با هماهنگی سپاه و وزارت اطلاعات است.

در اخبار اقتصادی خبر رسید نرخ طلا و دلار در بازار ریخت. یک گزارش هم فاش کرد مواد اولیه کوبیده ۲ هزار تومانی پوست مرغ است! همچنین در این سرویس مشخص شد اینجا ۶۸۰ میلیارد تومان گم شده است! اگر می خواهید بدانید کجا، خبر را بخوانید.

در سرویس فرهنگ و هنر دختر آیت‌الله طالقانی از سریال «معمای شاه» انتقاد کرد: صحنه سیلی زدن پدرم به مامور امنیتی واقعیت ندارد. در همین سرویس طعنه کارگردان پرسپولیسی به فرهاد مجیدی و دوبلوری که صدایش خوشتیپ است! بسیار پربازدید بود و این سئوال را هم یک کارگران باید جواب می داد شما نقطه مقابل اصغر فرهادی هستید؟

در سرویس جامعه مشخص شد  روابط‌جنسی پرخطر و سالن‌های آرایشی‌آلوده؛ علل ابتلا به زگیل‌تناسلی است. همچنین خبر رسید دادگاه تجدیدنظر مازندران طبق مصوبه سازمان ملل رای داد! روایت‌های ربیعی از یارانه‌ها، اختلاف با وزیربهداشت،‌ خط‌فقر و قتل‌های‌زنجیره‌ای هم پربازدید بود.

در سرویس بین الملل یک تحلیل گر گفت: روسیه و ترکیه خواهان قدرت ایران درسوریه نیستند! همچنین خبر رسید هجوم انگلیسی‌ها برای گرفتن پاسپورت ایرلندی! همه را کلافه کرده است. گزارش دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکا از حمله سایبری روسیه به انتخابات هم پربازدید بود.

شکایت کمیسیون تجارت فدرال آمریکا از روترها و دوربین‌های نا امن دی‌لینک هم پربازدیدترین خبر سرویس آی.تی بود.

در سرویس طنز و کاریکاتور هم توضیح و عذرخواهی خبرآنلاین درباره یک کاریکاتور با موضوع مسکن مهر ساختن احمدی نژاد پربازدیدترین مطلب بود.

58231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 620792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =