«خبرجنوب» نوشت: فردی که به عنوان بازرس اداره نظارت بر اماکن عمومی به هتل ها ،باغ های مجالس و کسبه معروف مراجعه و اقدام به سوء استفاده از آنان می کرد، توسط مأموران پلیس امنیت عمومی در شیراز شناسایی و دستگیر شد.

رئيس پليس امنيت عمومي فرماندهي انتظامي استان فارس گفت: در پي كسب اخبار و اطلاعاتي مبني بر اينكه شخصي به نام «م - الف» در ساعت و تاريخ هاي مختلف به عنوان بازرس اداره نظارت بر اماكن عمومي به هتل ها ،باغ هاي مجالس و كسبه هاي معروف مراجعه و پس از بازديد اقدام به سوء استفاده از مديران و افراد حاضر مي كند، موضوع به صورت ويژه در دستور كار مأموران قرار گرفت.
سرهنگ سيد موسي حسيني ادامه داد: در اين راستا ماموران اداره نظارت بر اماكن عمومي با انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي و با هماهنگي مقام قضائي ، فرد مورد نظر را شناسايي و وي را در يك عمليات غافلگيرانه دستگير كردند.
وي با بيان اينكه متهم در تحقيقات انجام شده به جرم ارتكابي اقرار كرد، گفت: در بررسي هاي بيشتر مشخص شد متهم داراي پنج فقره سابقه كيفري در زمينه هاي مختلف مي باشد و تحت تعقيب پليس و مراجع قضائي بوده است.
رئيس پليس امنيت عمومي فرماندهي انتظامي استان فارس گفت: شهروندان در صورت مراجعه افراد به عنوان مأمور نيروي انتظامي، حتما از آنها كارت شناسايي و حكم مأموريت بخواهند و موارد مشكوك را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 620856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =