رئیس مجلس در برابر مرخصی تشویقی مردان شاغل که صاحب فرزند می‌شوند به شوخی گفت که«خانم‌ها وضع حمل می‌کنند آقایان مرخصی می‌گیرند؟ این هم از عجایب است.»

به گزارش خبرآنلاين، در جلسه علني امروز-يكشنبه، 19 دي- نمايندگان وقتي به موضوع مرخصي تشويقي براي مردان شاغلي صاحب فرزند مي‌شوند،‌رسيدند، رئيس مجلس با مزاح گفت: خانم ها وضع حمل می کنند آقایان مرخصی می‌گیرند؟ این هم از عجایب است.

قاضی زاده در برابر اين شوخي رئيس مجلس با خنده گفت: آقای رئیس چیزی برای این ماده باقی نگذاشتید.

در ادامه جلسه، زماني كه علي لاريجاني رئيس مجلس پيشنهاد حذف ماده 118 لايحه برنامه ششم توسعه را به رأي گذاشت، از نمايندگان خواست كه نظرشان را اعلام كنند.

در اين ميان رئيس مجلس با طعنه به شهرياري نماينده مردم زاهدان گفت كه«آقاي شهرياري زودتر رأي بدهيد تا باز نگوييد دستگاهم خراب بود.»

اين گفته لاريجاني اشاره به يكي از جلسات مجلس در جريان بررسي لايحه برنامه ششم توسعه دارد كه وقتي پیشنهاد تاجگردون رییس کمیسیون تلفیق مجلس مبنی بر لزوم انتقال شورای عالی بیمه و دبیرخانه آن به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر اساس تصمیمات کارشناسی، به رأي گذاشته شده بود، شهرياري به خراب بودن دستگاهش اعتراض كرد اما در ميان اعتراض شهرياري رأي گيري تمام شد و  این پیشنهاد تنها با یک رای کمتر، تصویب نشد.

البته رئيس مجلس لحظاتي بعد از رأي گيري گفت: با بررسی هایی که انجام شد مشخص شده دستگاه اخذ رای شهریاری در زمان رای گیری انتقال شورای عالی بیمه به وزارت بهداشت، خراب بوده اما بازگشت به آن، بخاطر عبور از این پیشنهاد، امکان پذیر نیست.

29217

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 621120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =