مهم‌ترین هدف رضایی از غیبت در تمرین استقلال/ کاوه می‌خواهد این آپشن‌ها را در قرارداد اصلی ثبت کند

کاوه رضایی در دور جدید تمرینات آماده‌سازی استقلال با غیبت‌های متوالی خود رکورد جالبی بر جا گذاشته و هر غیبت این مهاجم سرشناس و گران‌قیمت حاشیه‌های فراوانی نیز در پی داشته است.

روزنامه خبرورزشی نوشت: کاوه از همان روز اول پوشیدن پیراهن استقلال به عنوان یکی از خریدهای بزرگ تابستان همواره در تیررس قرار داشت و در طول فصل هم با پیش کشیدن پیشنهادش از چین برای چند هفته‌ای اردوی استقلال را تحت‌الشعاع قرار داد اما به هر نحوی بود تا نیم‌فصل ماند و با ۵ گل و ۴ پاس گل مؤثرترین مهاجم این تیم قلمداد شد.

اما این عملکرد خوب برای خرید گران‌قیمت تابستانی مانند اهرم فشاری شد تا مسئولان باشگاه را مجبور به قبول شرایط جدید در قراردادش کند گرچه ابتدا مدیران استقلال نه تنها زیر بار این خواسته نرفتند بلکه مدعی شدند کاوه رضایی باید به تعهداتی که در قرارداد دارد، عمل کرده و تا پایان فصل به این شکل پیش برود. حتی در این راه افتخاری مدیرعامل استقلال که به شدت از تحریک این بازیکن توسط مدیربرنامه‌هایش گله‌مند بود، ورود این بازیکن با مدیربرنامه‌‌اش به باشگاه را ممنوع کرد و به صراحت گفت برخی نزدیکان رضایی نباید افکار او را به‌هم بریزند و باید اجازه بدهند این بازیکن با آرامش همچنان با پیراهن استقلال به درخشش خود ادامه دهد.

اما غیبت‌های متوالی کاوه رضایی در آغاز دور جدید تمرینات بعد از استراحت کوتاه نیم‌فصل نشان داد اختلافات میان این بازیکن و مدیران باشگاه به این سادگی قابل حل نیست چون هم کاوه رضایی و هم افتخاری پای خود را در یک کفش کرده و روی خواسته‌هایشان پافشاری می‌کنند اما این اختلافات که منجر به غیبت‌های متوالی کاوه و حضور او در کلینیک به جای زمین چمن به بهانه درمان مصدومیت کهنه شد، برمی‌گردد به مفاد اصلی قرارداد مالی و متمم‌هایی که به عنوان آپشن در قرارداد داخلی این بازیکن گنجانده شده است. بندهایی که کاوه رضایی و مدیربرنامه‌‌اش اعتقاد دارند باید در قرارداد اصلی گنجانده و نهایی شود اما باشگاه همچنان روی صحبت‌های ابتدای فصل ‌مانده و زیر بار رسمی شدن آپشن‌ها نمی‌رود. آپشن‌هایی که مبلغی حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان به مبلغ یک میلیاردی که کاوه رضایی با استقلال در سازمان لیگ ثبت کرده، اضافه می‌کند.

گفته می‌شود آپشن‌های قرارداد داخلی کاوه با استقلال به این شکل است؛ ۲۰۰ میلیون تومان برای ۲۰ بازی، ۱۰۰ میلیون تومان برای ۱۰ گل زده به بالا، ۵۰ میلیون تومان برای ۱۰ پاس گل و ۵۰ میلیون تومان برای آقای گلی ضمن اینکه ۱۰۰ میلیون تومان هم برای ملی‌پوش شدن و حضور در جام جهانی‌ در نظر گرفته شده بود که به نظر می‌رسد عملی نشود چون کی‌روش به هیچ عنوان در دعوت دوباره از کاوه رضایی چراغ سبزی نشان نداده است. تمامی این آپشن‌ها در قرارداد داخلی باشگاه گنجانده شده و کاوه حالا اعتقاد دارد باشگاه باید تمام آنها را در قرارداد اصلی‌‌اش در سازمان لیگ ثبت کند تا او مشکلی در راه رسیدن به حق و حقوقش نداشته باشد. گویا پافشاری کاوه برای این است که برخی نزدیکان به او هشدار دادند باشگاه استقلال ضمانتی برای عمل کردن به این تعهدات ندارد و بهتر است او همه چیز را رسمی کند.

در حال حاضر بهترین حربه مهاجم استقلال برای رسیدن به خواسته‌هایش، غیبت در تمرینات آن هم در آستانه دور برگشت لیگ برتر است. حتی در این راه دخالت علیرضا منصوریان و نزدیکان باشگاه هم جواب مثبتی نداشته و کاوه رضایی حضور در کلینیک و مداوای پای آسیب‌دیده را به حضور در کارهای تاکتیکی ترجیح می‌دهد. مصدومیتی که زیاد جدی نیست و نمی‌تواند مانع حضور او در تمرینات شود. با این شرایط باید منتظر ماند و دید در نهایت واکنش دو طرف به این اختلافات چه خواهد بود.

41503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 621157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =