سخنگوی جامعه روحانیت مبارز تهران می‌گوید: چون یک فاصله چندین و چندساله از عدم حضور آقای هاشمی در جلسات جامعه روحانیت مبارز تهران اتفاق افتاد من تصور نمی‌کنم با فوت او خلایی در جامعه روحانیت مبارز تهران به وجود بیاید.

غلامرضا مصباحی مقدم در پاسخ به این سئوال که خیلی تلاش شد آقای هاشمی به جلسات جامعه روحانیت مبارز تهران برگردد اما میسّر نشد، الان چه حسی دارید؟ به خبرآنلاین گفت: چنین تلاشی صورت نگرفت، ایشان هم هیچ مانعی برای حضور نداشتند و خودشان هم مکرر فرمودند آنچه موجب شده نتوانم در جلسات شرکت کنم مسائل امنیتی است. اگر دوستان بخواهند جلسه جامعه روحانیت مبارز را در دفتر من برگزار کنند آمادگی خودم را اعلام می کنم.

وی در پاسخ به این سئوال که بهتر نبود در ماه های آخر عمر آقای هاشمی جامعه روحانیت یک جلسه با حضور او تشکیل می داد؟ افزود: شاید اگر می شد بسیار خوب بود.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به این سوال که با توجه به فوت آقای هاشمی و اینکه می گویید بسیار خوب بود جلسه ای با حضور او می داشتیم، برای برگرداندن آقایان ناطق نوری، حسن روحانی و امامی کاشانی به جلسات، جامعه روحانیت تغییر رویه نمی دهد؟ اظهار کرد: خیر، بنای تغییر رویه نیست ولی در این مورد من مکرر توضیح دادم.

وی در پاسخ به این سئوال که آسیب و خلایی متأثر از فوت آقای هاشمی متوجه جامعه روحانیت مبارز می شود؟ اظهار کرد: چون یک فاصله چندین و چندساله از عدم حضور او در جلسات اتفاق افتاد من تصور نمی کنم خلایی در جامعه روحانیت مبارز تهران به وجود بیاید.

29214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 622052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
    1 0
    شما فعلا در خلائ هستید. اگر رفتارتان را اصلاح نکنید فاصله تان از ملت روز به روز بیشتر می شود.
  • علی IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
    1 0
    هنوز هم به مصداق ان راه استغی سخن می گوید. شاید خداوند اینگو نه اراده کرده تا ضرری که جامع روحانیت متحمل می شود، به نفع جامعه بزرگ متدینین باشد.
  • بی نام DE ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
    4 0
    ایشون حدود دو ماه پیش در یکی از دانشگاهها مهمان بود برای سخنرانی از هیچ اهانتی به مرحوم آیت الله هاشمی و آقای روحانی فروگذار نکرد