فرماندار ایوان در جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر رحلت جانسوز یار دیرین امام خمینی(ره) را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احسان اکبری در جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر ایوان رحلت جانسوز حضرت آیت اله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت و با اشاره به رحلت این مرد بزرگ در ۱۹ دی ماه این روز را سرآغاز نهضت امام در سال ۵۶ دانست که در ۱۲ بهمن به ثمر نشست .

وی در وصف آیت اله هاشمی افزود:
سعدیا مردم نکو نام نمیرد هرگز
مرده آنست که نامش به نکویی نبرند

اکبری گفت: انقلاب اسلامی ثمره خون هزاران شهیدی است که در طول ۱۵سال مجاهدت ها در دانشگاه و کوچه وخیابان تواستند انقلاب مارا به پیروزی برسانند.

وی اضافه کرد: تفاوتی که در تفکرات انقلاب ما با دیگر انقلاب های بلوک غرب با تفکرات سرمایه داری و سوسیالیستی می‌توان به وضح و روشنی دید آنست که انقلاب ما با ایدئولوژی اسلامی و شیعی و با رهبری یک مرجع عالیقدر حضرت امام (ره) هدایت می‌شد و نتیجه آن جمهوری اسلامی ایران شد و همه ما موظفیم هم برای جمهوریت آن وهم اسلامیت آن احترام قائل باشیم.

اکبری سپس به تشریح برنامه ها برای دهه فجر پرداخت و خواستار هماهنگی و انسجام برای برگزاری باشکوه مراسم دهه فجر شد.

سپس مهدیان معاون فرماندار و دبیر جلسه با تسلیت رحلت جانگداز وجانسوز حضرت آیت الله هاشمی ایشان را مرد بزرگ و یاردیرین امام راحل و رهبری خواند و افزود تقدیر الهی بود که در آستانه جشن انقلاب در غم فقدان این سرمایه ارزشمند نظام سوگوار شویم

مهدیان تصریح کرد: همه نسلها از این مرد بزرگ به نیکی یاد خواهند کرد و یادش برای همیشه جاودان خواهند ماند

امام جمعه ایوان که به فرمانداری آمده بود: درگذشت آیت الله هاشمی را تسلیت گفت و یاد و خاطره این عزیز را گرامی داشت.

لروند تصریح کرد: مردم نا امید شده اند و خدمات دولت در این شهرستان کم رنگ است .مطالبات مردم ایوان در این دولت محقق نشده است و امیدوارم با آمدن فرماندار جدید تجربه تلخ گذشته فراموش شود .

لروند گریزی هم به فرماندار سابق ایوان زد .
و ی در خصوص حقوق های نجومی هم مطالبی را مطرح کرد و با انتقاد از رویه کند دولت در خصوص طرحهای عمرانی ایوان انتقاداتی را به این دولت وارد دانست.

لروند تصریح کرد با همکاری فرمانداری و در جهت پاسداشت این شخصیت بزرگ مراسمی را در روز چهارشنبه در ایوان برگزار میکنیم.

وی افزود: برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن مراسمات پیروزی انقلاب باید با مشارکت مردم باشد و این حضور مایه وحدت و یکدلی مردم و مسئولان شود.

وی اضافه کرد: برای مراسم دهه فجر ۱۴ کمیته در نظر گرفته شده که در این مورد هم توضیحاتی ارائه داد.

وی از همراهی و همکاری همه کمیته ها با دبیر ستاد برای بهتر برگزار شدن مراسم یادآور شد و با اشاره به کمیته عشایر گفت :هر روز میتوانیم در روستاها با مشارکت مردم جشن انقلاب را بعنوان رسوم محلی برگزار کنیم .

امام جمعه ایوان در خصوص سهم مدیریت برای ایوان؛تونل قلاجه،کمربندی شهر ،آب سیاهگل و...را بعنوان مطالبات اصلی به فرماندار جدید بیان کرد.

چراغی پور رئیس شورای هماهنگی تبیلغات اسلامی استان هم با تسلیت رحلت حضرت آیت الله هاشمی ایشان را مفسر قرآن و یار دیرین امام و رهبری و استوانه محکم نظام خواندند و به برگزاری مراسم بزرگداشت برای این مرد بزرگ در همه استان خبر داد

وی افزود: شعار امسال را با نام (انقلاب اسلامی زمینه ساز امنیت پایدار واقتصاد مقاومتی) برگزار خواهیم کرد و امیدواریم زمینه های لازم جهت حمایت از توسعه و تقویت مشارکت های مردمی در همه برنامه ها فراهم گردد که برنامه امسال با محوریت مردم برگزار گردد.

وی افزود: از ظرفیت همه نخبگان دانشگاهیان و مردم برای باشکوه برگزار شدن مراسم جشن انقلاب استفاده خواهیم کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 622267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =