شهردار کرج با اشاره به روند اجرایی پروژه بزرگ زیرگذر محتشم کاشانی یکسال پیش از موعد مقرر گفت: با مدیریت جهادی و تمهیدات لازم این طرح ملی شنبه هفته آینده با حضور وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبر آنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، علی ترکاشوند این مطلب را عنوان کرد و گفت: با بهره برداری از پروژه زیرگذر محتشم کاشانی (مهرویلا)، بخش عمده ای از ترافیک هسته مرکزی کلانشهر کرج به سمت آزاد راه تهران - کرج - قزوین هدایت می شود و همچنین این طرح ملی می‌تواند شمال و جنوب ایران کوچک را به هم متصل نماید.
شهردار کرج اظهار داشت: پنج هزار میلیارد ریال برای اجرای این پروژه صرف شده که همزمان با اجرای عملیات عمرانی زیرگذر محتشم کاشانی، ایستگاه خط 5 قطارشهری و سازه سخت مترو نیز در این محل در حال ساخت می باشد.
ترکاشوند با بیان اینکه در عملیات احداث پروژه مهرویلا به دلیل اهمیت و ملی بودن این پروژه از کارشناسان و افراد زبده ای استفاده شده است گفت: بکارگیری نیروهای توانمند وکارآمد در خدمات رسانی های خدماتی و عمرانی از شاخصه های اصلی مدیریت شهری کرج است تا بتواند پروژه های ماندگاری را برای شهر و شهروندان به بهره برداری برساند.
این مسئول ارشد شهری ادامه داد: از جمله مشخصات فنی پروژه ملی مهرویلا، 18 هزار مترمربع سطح عرشه کل پلها می باشد که این پروژه با 300 متر طول تونل زیرگذر و 700 متر طول تونل مترو، شنبه 25 دی ماه ساعت 9 صبح با حضور وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات راه اندازی می شود.
وی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: در برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر بود تا این زیرگذر محتشم کاشانی در اوایل نیمه دوم سال 96 به بهره برداری برسد اما با تدابیر مجموعه مدیریت شهری کرج یکسال پیش از موعد مقرر در حال احداث می باشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 622399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =