مراسم بزرگداشت آیت‌الله هاشمی امروز در حسینیه اعظم زنجان

فرماندار شهرستان زنجان حضور مردم در مراسم بزرگداشت ارتحال آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی را بیانگر وحدت ملی و اعتماد به سرمایه‌های انقلاب و گرامیداشت خدمات ارزشمند بزرگمردانی چون آیت الله هاشمی رفسنجانی دانست و افزود: حضور معنادار و وحدت‌بخش مردم در مراسم بزرگداشت ارتحال آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی ضروری است و انتظار می‌رود همه اقشار مختلف حضور پررنگی داشته باشند.

به گزارش خبرآنلاین ، رسول بیات در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی  در فرمانداری زنجان برگزار شده بود، بر ضرورت هماهنگی همه دستگاه‌ها، اقشار و اصناف مختلف مردم در برگزاری هرچه پرشکوه‌تر مراسم بزرگداشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تاکید نمود و یادآور شد: این مراسم بعدالظهر امروز پنجشنبه 23 دی‌ماه در حسینیه اعظم زنجان برگزار خواهد شد.

وی اظهار نمود: امید است همه همشهریان و شهروندان زنجانی با شرکت پرشور خود در این مجلس اتحاد، انسجام و همبستگی خود را به اثبات برسانند.

لازم به ذکر است در این جلسه که با حضور بخشداران، اصناف و مسولين نهادهای مختلف شهرستان زنجان برگزار شده بود، همه دستگاه‌ها و اقشار مختلف اصناف خود را برای حضور در این مراسم اعلام نمودند.

گفتنی است دستگاه‌های اجرایی موظف شدند در حوزه فعالیتی و مدیریتی خود اقدامات لازم را انجام دهند که از جمله این فعالیت‌ها می‌توان به انجام اقدامات لازم در خصوص مدیریت ترافیک و تردد وسایل نقلیه توسط نیروی انتظامی زنجان، اطلاع‌رسانی مناسب در سطح شهر و روستاها و بخش‌ها، پوشش مطلوب خبری و تصویری توسط صدا و سیمای مركز زنجان، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌دهی به عموم مردم و اصناف اشاره نمود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 622677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =