استادار البرز: وحدت و انسجام مدیران استان، عامل موفقیت های اخیر بوده است

استاندار البرز گفت:فاصله ای بین دستگاه اجرا،قضا و مقننه در استان البرز وجود ندارد و همه دست به دست هم کارهای ارزشمندی که مورد نیاز مردم شریف است انجام می دهیم.

به گزارش خبر انلاین استاندار البرز در آیین افتتاح پروژه مهرویلا که با حضور محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و جمعی از مدیران استانی و مسئولان شهری برگزار شد ، اظهار کرد : پروژه مهر ویلا به عنوان یکی از بزرگترین پروژه های عمرن شهری در کلانشهر کرج با همکاری بخش های مختلف و همدلی مدیران و ارگان های دست اندرکار با روسای دانشگاه ها و همکاری وزارت جهاد کشاورزی به اتمام رسیده و می تواند نماد همدلی مدیران باشد.
طهایی با تاکید بر وحدت و انسجام موجود در استان آن را فرصتی بی نظیر برای خدمت رسانی به مردم عنوان کردو افزود : فاصله ای بین دستگاه اجرا،قضا و مقننه در استان البرز وجود ندارد و همه در کنار هم در تلاش هستیم تا ضمن بررسی و شناسایی نیاز های مردم البرز در راستای تامین انها گام برداریم.
وی گفت: دولت با تدابیری که در سطح بین الملل و در طی این سه سال داشته و علی رغم گرفتاری های بسیار، قدم های موثری را در بهبود شرایط برداشته است و این امر نوید بخش روزهای خوب در آینده است .
طهایی با اشاره به اینکه خوشبختانه منافع ملی فدای جناج بندی ها و منافع شخصی نمی شود، و مردم سره را از ناسره تشخیص می دهند، مراسم بدرقه آیت الله هاشمی رفسنجانی را موید این مطلب دانست و گفت : ملت برای قهرمان ملی، مرد بزرگی که سالها قبل از انقلاب در رکاب امام(ره) و بعد از آن نیز در کنار رهبر کبیر انقلاب بوده اند و بعنوان مشاور امین و مشاور و دوست برای مقام معظم رهبری 59 سال دوستی داشتند علی رغم تمام فضاسازی هایی که علیه ایشان می شد سنگ تمام گذاشتند.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 623342

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =