سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور مردم در مراسم تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: باید کمک کنیم که بقیه یاران نظام را از نظام جدا نکنند.

بهرام پارسایی اظهار کرد: ای کاش به جای اینکه بعد از فوت آیت الله هاشمی رفسنجانی این‌قدر از ایشان دفاع شد در زمان حیات این‌قدر ایشان را تخریب نمی‌کردند. سوال این است که چرا یک مرتبه تغییر جهت ناگهانی را در رابطه با ایشان شاهد بودیم.

وی افزود: ای کاش قدر این سرمایه گران را در زمان حیاتش می‌دانستیم و از او، هم‌فکری و مشاوره‌هایش استفاده می کردیم که در این صورت قطعا وضعیت‌مان بهتر از این بود.

نماینده مردم شیراز در مجلس ادامه داد: رویکردی که اکنون به آیت الله هاشمی رفسنجانی وجود دارد اگر در زمان حیات ایشان بود وضع کشور متفاوت از الان بود.

پارسایی یادآور شد: آیت الله هاشمی رفسنجانی پشت مردم را خالی نکرد، در مقابل مردم قرار نگرفت و در عین حالی که از ستون‌های اصلی نظام و جمهوری اسلامی بود به مردم پشت نکرد. به همین دلیل بود که ما شاهد حضور حماسی مردم در روز تشییع پیکر ایشان بودیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شاید بخش اعظم عکس‌العمل ها به درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در اثر حضور گسترده مردم در مراسم تشییع پیکر ایشان بود و اینکه مردم به حرمت این شخصیت بزرگ و خادم ملت در صحنه حضور پیدا کردند. اگر هم اظهارنظرهایی که درباره ایشان صورت می‌گیرد قلبی و اعتقادی است باید کمک کنیم که بقیه یاران نظام را از نظام جدا نکنند.

29214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 623522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =