۰ نفر
۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲
نبض اقتصاد شهر در دل اصناف می تپد

رییس اتحادیه صنف تولید کنندگان وفروشندگان کیف و کفش استان البرز گفت : اقتصاد شهر در دستان واحد های صنفی و فعالان بازار است و در صورتی که به نیازهای آنان پاسخ داده نشده و همکاری لازم برای رفع مشکلاتشان صورت نگیرد ، اقتصاد شهر با مشکل جدی روبرو خواهد شد.

به گزارش خبر آنلاین حسین اباذری افزود : خوشبختانه ارتباط خوب و سازنده ای را با اعضای اتحادیه ها ، اتاق اصناف، سازمان صنعت و معدن و تجارت و بازرسی اصناف داشته ایم و در آینده نیز این همکاری ها توسعه می یابد.

وی به ورشکستگی برخی از واحد های صنفی تابعه خود اشاره کرد و اظهار داشت : عوامل بسیاری در بروز این اتفاقات و ورشکستگی واحد های صنفی و بنگاه های تولیدی وجود دارد که مهم ترین دلیل ان را می توان در عدم ساماندهی معضلی چون دستفروشی و مبارزه ریشه ای با پدیده قاچاق عنوان کرد که در طی سال های اخیر با رواج آن تبعات بسیاری را بر بدنه اصناف وارد کرده و آنها را متضرر ساخته است.

اباذری گفت : به هر حال با عنوان اینکه مسئول صنف هستم و متولی بخش تولید صنعت کفش هم اتحادیه کفاشان است و با قطعیت می توانم بگویم که اگر تولید از کار بیفتد چرخ های اقتصاد کشور از کار خواهد افتاد و این تولید است که همه را سرپا نگه داشته است.

وی با اعلام اینکه تولید در حال حاضر وضعیت خوبی ندارد اضافه کرد : ما کارگاههای خیلی کوچیکی داریم که با وجود کوچیک بودنشون بار سنگینی را از روی دوش دولت برداشته اند و بازوی اجرایی خوبی برای دولتمردان بوده اند و توانسته اند در حوزه اشتغال زایی بخشی از بار دولت را به دوش بکشند اما برای تداوم آن نیاز به توجه ویژه دارند.

اباذری در پایان تاکید کرد : تولید کننده داخلی نیازمند حمایت همه جانبه و برخورداری از تسهیلاتی است که بتواند به رونق آن کمک کند و در صورتی که کلیه ارکان مدیریتی در استان خصوصا در بحث ساماندهی دستفروشان و مبارزه با قاچاق کالا در این خصوص تمهیداتی اندیشیده و مصوبات کارگروه های تخصصی بدون قرار گیری در بروکراسی پیچیده اداری عملیاتی شود مشکلات واحد های صنفی برطرف خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 623810

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =