ایرنا نوشت:معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: دومین دوره ‌جشن های دهه فرهنگ و هنر استان ایلام همزمان با ایام گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با عنوان «22×22» برگزار می شود.

عمران خودآموز در گفت و گویی با بیان اینکه این جشن ها در 22 منطقه از استان برگزار می شود، اظهار کرد: قرار است در شهرستان‌های 10 گانه‌ و 12 بخش پرجمعیت استان جشن دهه فرهنگ و هنر از 12 تا 22 بهمن امسال برگزار شود.

وی ویژه برنامه‌های این دهه را شامل اجرای شعر، سرود، موسیقی سنتی و مقامی، نمایش طنز و برپایی نمایشگاه با موضوع خاطرات شیرین دوران پیروزی انقلاب اسلامی‌ اعلام کرد و افزود: این برنامه ها با رویکرد ایجاد فضای شادی و نشاط به صورت فراگیر در سراسر استان اجرایی می‌شود.

خودآموز هدف از اجرای این برنامه‌ها را گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پررنگ کردن وجه فرهنگی و هنری انقلاب، ایجاد تحرک و نشاط فراگیر اجتماعی در استان، شکوفایی و تقویت انگیزه هنرمندان و کشف استعدادهای هنری جدید اعلام کرد.

به گفته معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، نخستین دوره دهه فرهنگ و هنر استان ایلام، سال گذشته در ایام دهه‌ مبارک فجر به صورت متمرکز در مرکز استان برگزار شد و هر شب هنرمندان یکی از شهرستان‌ها به اجرای برنامه پرداختند که با استقبال کم‌نظیر مردم مواجه شد.

وی اضافه کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام امسال مسئولیت کمیته‌ فرهنگی و هنری ستاد دهه‌ فجر استان را بر عهده دارد.

گفتنی است ؛ ستاد دهه فجر استان ایلام در قالب 21 کمیته در حال فعالیت است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 623971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =