منصوریان: امیدوارم این آخرین محرومیت ما باشد/ هیچ کسی گارانتی فیکس بازی کردن ندارد

سرمربی استقلال می‌گوید امیدوار است هواداران این تیم دیگر از تماشای دیدارهای تیم خود محروم نباشند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال خوزستان، گفت: متاسفانه ما فردا یار دوازدهم را نداریم. دوست داشتیم هواداران را پشت سر خودمان داشته باشیم. امیدوارم آخرین باری باشد که ما محروم می شویم. هوادار باید متوجه باشد که در روزهای حساس نباید محروم باشد.

او افزود: از هواداران می‌خواهم همیشه فقط تیم خود را تشویق کنند و به حریف کاری نداشته باشند. به تیم آقای پورموسوی خوش آمد می‌گویم. آنها تیم خوبی هستند و قهرمان سال قبل محسوب می‌شوند. آنها سرسخت و فنی هستند. شناخت کافی و کامل از تیم آقای پورموسوی داریم ولی امیدواریم بتوانیم سه امتیاز را بگیریم.

سرمربی استقلال درباره جوسازی‌های مربوط به داوری‌ها، بیان کرد: من وارد جوسازی برای داوری‌ها نمی‌شوم. ما همیشه به داوری‌ها احترام می‌گذاریم. داور قاضی است یعنی کسی که می‌تواند رای بدهد. ما به خودمان اجازه نمی‌دهیم به قاضی اعتراض کنیم ولی اینکه می‌گویید شیب داوری به سود استقلال است، باید بگویم بالای هفت بار به مسئول رسانه‌ای تیم در هفته های گذشته گفته‌ام که مسائل داوری را بنویسد و به من بدهد. چندین و چند مورد بوده که ما دیدیم ولی چیزی نگفتیم. اتفاقا به نظرم شیب به سمت مخالف ما بوده است. ما با اینحال همیشه ادبیات احترام به داوری را داریم. داوری ما فراتر از آسیا است.

وی درباره وضعیت رحمتی گفت: رحمتی در تمرین آسیب دید ولی امروز فیزیوتراپی کرد تشخیص دادیم که در لیست بماند و شاید دو ساعت دیگر به هتل بیاید.
منصوریان درباره وضعیت نقل و انتقالاتی تیمش، عنوان کرد: دلیل خرید بازیکنانی مثل آندو و جپارف، وجود بازیکنان زیاد جوان در تیممان است. برای پیدا کردن ریتم باید تلاش کنید. حرکت بازیکن با تجربه به شما ریتم می‌دهد. ما نیاز به یک بالانس داریم. ریتمی که رجب زاده و مبعلی و سیدجلال حسینی و مهدی کیانی به تیم‌هایشان می‌دهند. سر پیکان جوانی تیم ما خیلی تیز است و هیچ تیمی نمی‌تواند از دست این جوانان ما فرار کند. با جوانانمان محکم جلو می‌رویم و اگر السد را ببریم، وارد یک چالش جدید می‌شویم و چهار روز یک بار بازی می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارد جوانانش از برخی بازیکنان بهتر کار کرده‌اند، گفت: اعتقاد ندارم که برخی ها با پول بالا به استقلال آمدند. کسی که با پول بالا به استقلال آمده، در آن زمان قیمتش همین بوده است. البته قبول دارم که جوانانمان خیلی خوب بوده‌اند. ما جوانانی داریم که تولیدات خود ما هستند و اگر کسی آنها را بخواهد، باید پول یک ستاره بزرگ را به ما بدهد. جوان وقتی خوب کار می‌کند، شما شاد می‌شوید. ما یک تیم داریم که با آن جلو می‌رویم. اگر این جوانان را خوب حمایت کنیم، یک دهه ما را گارانتی می‌کنند.
سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا چون رحمتی نتوانست رهبر تیمش باشد، به دنبال آندو است، گفت: هیچکس گارانتی بازی کردن در تیم ما را ندارد و بزرگترهای تیم جای خودشان را پیش ما را دارند. من به هیچکس شرط یازده نفر را نداده ام ولی بزرگترهای تیم باید یار و یاور تیم باشند.

او در پاسخ به سوالی درباره استعدادیاب هایی که در اختیار دارد، گفت: ما دو سه بازیکن خوب را به سختی پیدا کردیم. اسمشان را نمی آورم چون اگر اسم بیاورم ذهنیت ها خراب می شود. سه چهار ستاره خوب از جنوب، از سمت تبریز و تهران پیدا کردیم و همه کارها را هم کردیم ولی یک جمعه ای بود که برخی مربیان با مبلغی پایین آنها را جذب کردند و دیر شد. یک ایده ای دارم و اگر بتوانم با هم تیمی های سال ۹۸ یک گروهی را درست می کنم تا در پنج نقطه کشور، مینی کمپ فوتبال بگذاریم. اسپانسر بگیریم و هماهنگ باشیم تا بتوانیم به صورت رایگان برای افراد ۱۴ تا ۲۰ سال فرصت تست گیری بگذاریم. تا بتوانیم جوانان را از فضای ناهنجار و دلالیسم خارج کنیم. ما پتانسیل معرفی ۱۰۰ ستاره در سال را داریم. من پایه را در خوزستان گذاشتم چون در آن منطقه راه هم بروید بازیکن پیدا می‌کنید.

منصوریان درباره آخرین وضعیت شهباززاده گفت: خودم هم نمی‌دانم ولی می‌دانم در حال جدا شدن از باشگاهش است. من هم اندازه شما می‌دانم.

وی درباره جدایی مجیدی و حاج محمدی، بیان کرد: این عزیزان دیگر به تمرین نمی‌آیند و در اختیار باشگاه هستند. ما به این ادبیات عادت کرده‌ایم. باید کمک کنید تا آن را عوض کنیم. نمی‌شود تا وقتی که یک نفر پیش شما هست، همه چیز خوب است ولی بعد از مدتی می‌گوید بعد از رفتنم می‌گویم. شما یک جا یا می توانید کار کنید یا نه. اگر کسی به تیم ما نخورد نگاهی به مبلغش نمی‌کنیم. این دو عزیز در اختیار باشگاه هستند. ما با آنها روزهای خوبی داشتیم.

سرمربی استقلال درباره وضعیت رحمانی گفت: فلسفه او فرق می‌کند. او با همکاران من صحبت کرد و به من هم پیام داد ولی فرصت نشد حرف بزنیم. درخواست کرده از باشگاه ما برود. فولاد هم برای او نامه زده است. به افتخاری گفتم اگر ذهنیت او رفتن است، باشگاه درباره او نظر دهد.
43 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 624164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =