تماشاگران امروز نوشت: حشمت مهاجرانی می گوید اختلاف نظر بین کارلوس کی‌روش و برانکو حل می‌شود ، درد فوتبال ایران توهین به علی دایی است.

حشمت مهاجرانی سرمربی تیم ملی ایران در بازی های جام جهانی 78 که اردوی اخیر تیم ملی در امرات را دیده ، سعی می کند یک جوری بین کی روش و برانکو را بگیرد و می گوید: «بالاخره کی روش برنامه داده و فدراسیون آن را ابلاغ کرده است. برنامه سرمربی دیگر لازم الاجرا بوده و برانکو هم باید می پذیرفته است. اما بحث اصلی این است که فدراسیون چرا اجازه داده این اردو برگزار شود. وقتی می دانستند اماراتی ها بازی دوستانه شان را لغو کردند و آنها به سختی در این کشور اجازه تمرین پیدا می کنند. من بازی دوستانه شان را دیدم. واقعا این بازی یک اتفاق بد برای فوتبال ایران بود. یکسری بازیکن آفریقایی بدون کیفیت. می شد همین بازی را در تهران و با بازیکنان خارجی لیگ خودمان برگزار کرد. قطعا بازیکنان بهتری هم بودند.» 

او ادامه می دهد: «این قدر کی روش در این مدت استعفا داده که خودش هم می داند این حرفش قرار نیست اتفاق بیفتد. نمی خواهم بگویم اسمش لج بازی است اما برای بازی با قطر که نمی شود با سه روز تمرین به مسابقه رفت. نه به این اردوی 3 ماه جلوترش و نه به اینکه می خواهند با سه روز تمرین بروند برای بازی با قطر. شک نکنید بازی های ما در دور برگشت خیلی سخت می شود. این بار مسیر صعودمان خیلی سخت تر از برزیل است و باید دست از این بچه بازی ها برداریم. همه به فکر حمایت از تیم ملی باشیم و لج بازی نکنیم.»

او البته بیشتر از مسئله دعوای برانکو و کی روش از اتفاق دیگری دلگیر است: «درد فوتبال ما از مدیریتش است. اخلاق و نظم را از چمن نمی شود به دفتر مدیر برد. نظم و دیسیپلین از مدیریت به فوتبال می آید. وقتی برخورد نمی کنند ، مشکل روی مشکل می آید. داشتم از دبی بازی جام حذفی و لیگ می دیدم. داشتند به اسطوره فوتبال مان توهین می کردند . به علی دایی. واقعا چطور می شود توجیه کرد توهین به علی دایی را؟ هر جای دنیا می روی ، ایران که می گویی ، می گویند علی دایی. من در چک اسلواکی ، حرف فوتبال زدم ، تا فهمیدند ایرانی هستم ، سراغ دایی را گرفتند. بعد بیاییم تو ورزشگاه های فوتبال مان به او توهین کنیم؟ درد فوتبال ما یعنی این. به این ها برسید. با این ها برخورد کنید. معلوم است وقتی به دایی توهین می شود دیگر نباید انتظار داشت سنگی روی سنگ بند شود. » 

254 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 624311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
    15 9
    دایی یک مظلوم بزرگه... واقعا حیف