عراقچی: مذاکره حقوق بشری با ۱+۵ نداشته‌ایم

مهر نوشت: معاون حقوقی وزارت امور خارجه گفت: برخلاف آنچه که تصور می‌شود باید تأکید کنم که ما درباره هیچ موضوعی غیر از موضوعات هسته‌ای مذاکره نکرده‌ایم.

 عباس عراقچی در حاشیه نشست شورای حقوق بشر در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره اینکه آیا ۱+۵ با ایران درباره موضوعات حقوق بشری مذاکره داشته یا خیر؟ گفت: برخلاف آنچه که تصور می‌شود باید تأکید کنم که ما درباره هیچ موضوعی غیر از موضوعات هسته‌ای مذاکره نکرده‌ایم.

او همچنین درباره نشست امروز پیرامون هماهنگی های حقوق بشری گفت: ما خوشبختانه در وزارت امور خارجه با ستاد حقوق بشر ارتباط تنگاتنگی داشته‌ایم تا بتوانیم چهره نورانی حقوق بشر کشورمان را به غرب نشان دهیم.

معاون حقوقی وزارت امور خارجه با بیان اینکه خوشبختانه بعد از حل مناقشات هسته‌ای و در فضای بین‌المللی جدیدی که ایجاد شده توانسته‌ایم چهره بهتری از کشور و به خصوص مسائل حقوق بشری به غربی‌ها نشان دهیم، گفت: این مسئله را دنبال می کنیم.

او همچنین درباره ارائه چهارمین گزارش اجرای برجام به مجلس گفت: این گزارش آماده شد و به آقای بروجردی ارائه شد که قطعاً مشروح آن در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

۴۷۲۳۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 624556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =