۰ نفر
۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴

مدیر توزیع برق شهرستان ساوه از احداث نزدیک به 24کیلومتر شبکه برق در ساوه و غرق آباد طی 9ماه سال جاری خبرداد.

به گزارش خبرآنلاین استان مرکزی مهندس محمد مطهری افزود:تعمیر 124کیلومتر شبکه برق، نصب 65دستگاه ترانس،برقدار کردن24چاه آب کشاورزی،نصب چهار هزارو 218چراغ وتعویض 11هزارو 204انواع چراغ را از فعالیت صورت پذیرفته در ساوه وغرق آباد بوده است.
مدیرتوزیع برق شهرستان ساوه بابیان اینکه سرقت تجهیزات شبکه و استفاده غیرمجاز از انرژی برق یک امر غیرقانونی است و موجبات زیان فراوان به اموال بیت المال را فراهم می سازد،افزود:در سالهای اخیر با تغییر ساختار شبکه و استفاده از کابل خود نگهدار گام هایی در راستای کنترل و کاهش انشعابات غیر مجاز برداشته شده است و دراین راستا 729 انشعاب غیرمجاز درساوه و غرق آباد جمع آوری شده و658انشعاب غیرقانونی به انشعاب قانونی تبدیل شده است.
وی بابیان اینکه تعداد کل مشترکان برق در ساوه و غرق آباد113هزار و551است ،افزود:3هزارو 588 انشعاب برق به متقاضیان شهرهای مذکور واگذار شده است.
مهندس مطهری بااشاره به یک هزارو876 کنتور معیوب در ساوه وغرق آباد طی 9ماه سال جاری شناسایی شده است،افزود:همچنین18هزارو500کنتور تست شده است.
وی مشارکت تعداد 114 مشترک صنعتی در کاهش مصرف تعطیلات و تعمیرات در زمان پیک بار و تعمیرات درزمان پیک بار و تغییر در شیفت های تولیدی از روزهای هفته به پنج شنبه و جمعه ،مشارکت 40مشترک کشاورزی درزمان پیک بار،مشارکت 18 دستگاه با توان 35مگاوات در تولید برق کارخانجات صنعتی در زمان پیک بار را از اقدامات انجام شده در راستای پیک سایی دانست.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 624561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =