روزنامه همشهری نوشت: پشت پرده آتش‌سوزی مرگبار شهرستان رودبار دختر ۲۴ ساله این خانواده بود. این دختر جوان به دنبال اختلاف با نامادری‌اش، او و فرزندانش را به قتل رساند و خانه را آتش زد تا سرنخی از خود به جا نگذارد.

بعدازظهر ۲۲ دی ماه ساکنان محله تکلیم شهرستان رودبار با شنیدن صدای مهیب انفجار ، متوجه شعله‌های آتش شدند که از خانه همسایه زبانه می‌کشید. آن‌ها به سرعت پلیس و آتش‌نشانی را خبر کردند و تیم‌های امدادی راهی محل حادثه شدند.

همزمان با حضور آتش‌نشانان صاحبخانه که با تماس‌ همسایه‌ها در جریان آتش‌سوزی قرارگرفته بود سررسید و فریادزنان از ماموران خواست که همسر و دو پسرش را که داخل خانه بودند نجات دهد.
لحظانی بعد آتش خاموش شد اما زمانی که آتش‌نشانان قدم به داخل خانه گذاشتند با اجساد بی‌جان زنی ۴۲ ساله و پسر خردسال روبه‌رو شدند. بررسی‌های اولیه از این حکایت داشت که انفجار و آتش‌سوزی به سبب نشت گاز رخ داده اما خیلی زود ورش برگشت و معلوم شد ماجرای جنایتی در میان است.

قتل خونین
تحقیقات تخصصی از این حکایت داشت ککه آتش‌سوزی عمدی بوده‌است. آثار به جامانده از گالن‌های نفت نشان می‌داد که عامل جنایت پس از اینکه شیر گاز را باز کرده با استفاده از نفت خانه را آتش زده و باعث انفجار و آتش‌سوزی شده‌است. این اما همه ماجرا نبود چرا که در ادامه معلوم شد زن ۴۲ ساله و ۲ پسرش پیش از اینکه در آتش بسوزند، به قتل رسیده بودند. وجود آثار ضربات چاقو روی بدن ۲ پسربچه و همچنین اثر ضرباتی که به سر مادر آن‌ها وارد شده بود از این حکایت داشت که قربانیان پیش از آتش سوزی از سوی عامل یا عاملان جنایت به قتل رسیده بودند.


اختلاف قدیمی
همه شواهد از یک انتقام جویی هولناک خبر می‌داد. پدر خانواده که در زمان حادثه در محل کارش حضور داشت تنها کسی بود که می توانست راز گشای جنایت باشد. او در تحقیقات مدعی شد که احتمالا پای دختر ۲۴ ساله ای در میان است و او عامل جنایت است. او گفت: حدود ۸ سال پیش به خاطر اختلافاتی که با همسرم داشتم از او جدا شدم. آن زمان دخترم با من زندگی می‌کرد اما مدام سر ناسازگاری می‌گذاشت و در نهایت نیز خانه را ترک کرد و زندگی مستقلی را شروع کرد. او از همسرم خوشش نمی‌آمد و مدام تهدید می کرد زندگی مان را خراب می‌کند. حتی مدتی قبل می‌خواست تهدیدش را عملی کند و خانه ام را آتش بزند که موفق نشد.


جزییات قتل


با اظهارات مرد دختر ۲۴ ساله او بازداشت شد و ماموران او را دستگیر کردند. 
دختر ۲۴ ساله هرچند در ابتدا اظهار به بی گناهی می‌کرد اما در نهایت پرده از جنایت برداشت. او گفت: روز حادثه با ظرف نفت به خانه پدرم رفتم، قصد داشتم از آنها انتقام بگیرم و وقتی وارد خانه شدم نامادری ام را دیدم که در حال غذا دادن به پسرهایش بود. او با دیدن من عصبانی شد خواست من را بیرون کند که باهم درگیر شدیم. در این درگیری سر او را به دیوار کوبیدن و او از حال رفت. پس از آن به آشپزخانه رفتم را برادران نانتی ام را بکشم. آنها در آشپزخانه بودند که با ضربات چاقو هر دو را به قتل رساندم.
پس از آن شیر گاز را باز کردم، مقداری نفت در خانه ریختم و آنجا را آتش زدم و گریختم.
با اعترافات این زن، برای او قرار قانونی صادر شد و وی ۲ روز پیش با حضور در محل جنایت، به بازسازی صحنه قتل و تشریح جزییات پرداخت.

 

 

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 624904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =