مشتری مداری، قلب برنامه پنج ساله تحول مخابرات

مدیر مخابرات منطقه لرستان در جلسه تشریح برنامه ره نگاشت پنج ساله تحول شرکت مخابرات ایران گفت : مشتری مداری، قلب برنامه پنج ساله تحول مخابرات است

به گزارش خبرانلاین لرستان ،در جلسه تشریح ره نگاشت تحول مخابرات ایران که با حضور مهندس محمودی ، مدیر مخابرات منطقه لرستان ، معاونین و مدیران ارشد و کارکنان امور مشتریان منطقه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید . مهندس محمودی با اشاره به اینکه اتصال همیشگی به سرویس ها، حق عمومی تمام مشترکان است، گفت: «با اجرای برنامه تحول، نحوه کسب درآمد مخابرات تغییر می کند.»

وی تاکید کرد : با یکپارچه سازی سیستم های سازمانی، خدمات بهتری به مشتریان ارائه می شود.

وی مشتری را مهم ترین هدف برنامه تحول و قلب ره نگاشت عنوان کرد و گفت: در برنامه تحول، به مشتری نزدیک می شویم و با تحلیل رفتار او به حداقل فاصله و درک مشترک دست می یابیم. البته لزوم تحقق این امر ، دیجیتالی شدن ارایه تمامی خدمات به مشتری است.

در ادامه جلسه مهندس شمسی فر مشاور مدیر منطقه لرستان در امور فنی افزود : تعریف پروژه های جدید وارائه سرویس های جدید به مشتریان جزء اهداف مهم ره نگاشت است ودر این برنامه مشتری قلب ره نگاشت تعریف شده و تمامی این برنامه ها در راستای رسیدن به مدرن ترین شبکه مخابراتی دنیا است که چشم انداز شرکت مخابرات ایران به عنوان یک شرکت پیشرو ودیجیتال با ارائه سرویس های یکپارچه بر اساس این برنامه تحول ره نگاشت تدوین شده است .
وی در پایان با اشاره به عملکرد خوب مخابرات منطقه در جشنواره صد دانه یاقوت ، از کلیه همکارانی که در این جشنواره مشارکت داشته تقدیر و تشکر نمود

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 625080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =