طراحی نرم افزار آموزشی نماز برای ناشنوایان در کرمانشاه

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به اقدامات این اداره کل در راستای ترویج نماز، گفت: طراحی نرم افزار آموزشی برای ناشنوایان و برپایی نشست فعالان نماز از جمله این اقدامات بوده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، دکترامید قادری مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در دومین نشست طرح خانواده مطهر که با رویکرد شیوه های دعوت فرزندان به نماز ویژه مهدهای کودک و زنان سرپرست خانوار در محل مجتمع فرزانگان شهر کرمانشاه برگزارشد، اظهار کرد: آسیب اجتماعی به عنوان یک منکر از دغدغه های مهم مسئولان کشور است.


وی ابراز کرد: برطرف کردن آسیب اجتماعی به بسیج همگانی نیازمند دارد و همکاری همه دستگاه ها موجب می شود عبور از آسیب آسان تر باشد.


دکتر قادری با اشاره به اقدامات اداره کل بهزیستی استان در راستای ترویج فرهنگ نماز از سال گذشته تاکنون، گفت: اجرای طرح نیک نماز در مهدهای کودک و تجهیز نمازخانه ستاد و نمازخانه ادارات بهزیستی شهرستان های مختلف استان از جمله این اقدامات بوده است.


مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، برگزاری دوره آموزشی نماز ویژه ناشنوایان و همچنین طراحی نرم افزار آموزشی برای این قشر، برگزاری دوره آموزشی احکام برای کارکنان، استقرار روحانیون در مراکز شبه خانواده و پرورشگاه ها، برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع نماز و همچنین برگزاری اولین نشست فعالان نماز بهزیستی را از دیگر اقدامات این اداره کل اعلام کرد.


این مقام مسئول یادآور شد: بهزیستی استان کرمانشاه طی سه سال متولی از سوی امام جمعه و استاندار کرمانشاه به عنوان دستگاه برتر در عرصه نماز شناخته شده است.


وی همچنین با اشاره به افتتاح سالن اجتماعات بهزیستی استان همزمان با برگزاری نشست طرح خانواده مطهر، گفت: این سالن دارای ظزفیت 110 نفر با امکانات و تجهیزات لازم است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 625578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =