۰ نفر
۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳

بعد از حذف استقلال از جام‌حذفی و انتقاد طرفداران این تیم به کادر فنی و بازیکنان، هیأت‌مدیره استقلال با برگزاری جلسه اضطراری نسبت به عملکرد ضعیف منصوریان در جام‌حذفی واکنش تند نشان داد.

 خبرورزشی نوشت: در آن جلسه مسعود معینی که از منتقدان سرمربیگری منصوریان بود، پس از اینکه نتوانست سایر اعضا را برای تغییر در کادر فنی متقاعد کند، جلسه را به حالت اعتراض ترک کرد. این بهانه‌ای شد تا حسن زمانی دیگر عضو هیأت‌مدیره هم به جمع منتقدان منصوریان اضافه شود. کادر فنی آن موقع به هیأت‌مدیره قول داد ضمن جبران ناکامی‌ها، تدابیری خواهد اندیشید تا بلکه تیم تا پایان هفته نوزدهم به رده دوم جدول صعود کند. تا امروز که 17 هفته از لیگ برتر گذشته، هنوز کادر فنی نتوانسته انتظارات هواداران و مسئولان باشگاه را برآورده کند. شکست استقلال برابر استقلال خوزستان در ورزشگاه آزادی موج جدیدی علیه کادر فنی استقلال به وجود آورده و موجب شده تا مجدداً اعضای هیأت‌مدیره خواستار جلسه اضطراری شوند. اعضای هیأت‌مدیره استقلال معتقدند کادر فنی نتوانسته در فصل و انتقالات موفق ظاهر شود و بازیکنانی که قول جذب آنها را داده بود را به خدمت بگیرد. با توجه به اینکه کار جذب تیموریان و جپاروف مراحل پایانی‌‌اش را سپری می‌کند اما واقعیت این است که این دو بازیکن در هیچ‌کدام از سه لیست ارائه شده کادر فنی به هیأت‌مدیره نبوده و همین مسئله باعث شده هیأت‌مدیره استقلال چندان جذب این دو بازیکن پا به سن گذاشته را رضایت‌بخش نداند.
شنیدیم اعضای هیأت‌مدیره استقلال طی تماس با افتخاری خواستار تشکیل جلسه شده‌اند و مدیرعامل آبی‌ها هم این نشست را به پس از بازی این تیم برابر صنعت نفت آبادان موکول کرده است؛ مسئله‌ای که به طور حتم در این نشست مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد، عملکرد ضعیف منصوریان تا پایان هفته هفدهم است. نکته قابل‌توجه این است که روز گذشته شنیدیم دو عضو ناراضی هیأت‌مدیره استقلال یعنی حسن زمانی و مسعود معینی قصد دارند طرح انتخاب و معرفی آلترناتیو علیرضا منصوریان را مطرح کنند که همه چیز به نتیجه بازی فردا بستگی دارد. در صورتی که استقلال نتواند در بازی فردا نتیجه لازم را بگیرد، اعضای هیأت‌مدیره استقلال در جلسه این هفته خود نام گزینه مورد نظر خود را نیز مطرح خواهند کرد. اعضای هیأت‌مدیره استقلال معتقدند افکار عمومی و طرفداران استقلال به هیچ‌وجه از شرایط فعلی تیم راضی نیستند و فرصت کافی به منصوریان داده شده است. امروز مدیرعامل استقلال قرار است زمان و مکان دقیق برگزاری جلسه هیأت‌مدیره را به اعضا اعلام کند. 48 ساعت دیگر با توجه به نتیجه استقلال در بازی با صنعت نفت آبادان هیأت‌مدیره آبی‌ها درخصوص ماندن یا نماندن منصوریان نظر نهایی را اعلام می‌کند. گویا دیگر بحث اولتیماتوم یا جریمه مطرح نیست و هیأت‌مدیره تنها گزینه پیش ‌روی منصوریان را «اخراج» می‌داند. البته همه چیز به بازی فردا بستگی دارد.

43503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 626215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =