شهردار خرم آباد گفت: در محله اسدآبادی این شهر با ورود دستگاه قضایی ۳۵ ملک غیرمجاز را تخریب کردیم.

به گزارش خبرانلاین به نقل از مهر ،یحیی عیدی بیرانوند ظهر امروز در نشست پیشگیری از وقوع جرم دادگستری لرستان با اشاره به اینکه با حمایت و کمک دستگاه قضایی در لرستان ۳۰۰ هکتار از اراضی دولتی شهرستان خرم آباد از دست زمین خواران خارج شد، اظهار داشت: این زمین های به پارک های بلوط، کاسیت و ... تبدیل می شوند.

وی تصریح کرد: اقدام دادگستری در راستای رفع تصرف اراضی ملی یک انقلاب و امیدواری در دل مردم ایجاد کرده است.

شهردار خرم آباد با بیان اینکه خوشبختانه امروز ساخت و سازهای غیرمجاز به صفر رسیده و داستان رشوه گیری در جریان ساخت و سازهای غیرمجاز را نداریم، تصریح کرد: در محله اسدآبادی با ورود دستگاه قضایی ۳۵ ملک غیرمجاز را تخریب کردیم.

عیدی بیرانوند با تاکید بر اینکه با شدت گرفتن نظارت بر قراردادهای شهرداری و جلوگیری از ساخت و سازهای حاشیه رودخانه امروز کسی جرات نمی کند به حریم رودخانه ها نزدیک شود، افزود: با همکاری دستگاه قضایی در حوزه تخریب زواید شهری خوب عمل شد و پله های داخل معابر شهری تخریب شد و خودپردازهایی که در حریم معابر بودجمع اوری شد.

وی یادآور شد: انتقال ۱۰۰۰ صنف به شهرک صنوف از دیگر اقداماتی بود که با حمایت دادگستری و دادستانی خرم آباد انجام شد.

شهردار خرم آباد با اشاره به اینکه در منطقه اسد آبادی با اجرای عملیات روشنایی معابر، آسفالت معابر، تخریب بافت های فرسوده و ساخت و سازهای غیرمجاز ارزش املاک ۳۰ درصد افزایش یافته است، اظهار داشت: در منطقه فلک الدین خرم آباد نیز با اجرای این عملیات ها ارزش املاک ۴۰ درصد افزایش یافته و ارزش زمین در این مناطق به هر متر ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان ارتقاء یافته است

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 626220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =