۰ نفر
۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۵:۰۷

«خبرجنوب» نوشت: نایب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: باید با ایمن سازی بازار وکیل از بروز فاجعه ای مانند ساختمان پلاسکو در شیراز جلوگیری کرد.

محمودرضا طالبان در جمع خبرنگاران گفت: فاجعه روی داده در ساختمان پلاسکو تهران یک رویداد بسیار مهم و جدی است که باید در ابعاد مختلف مورد بررسی قرار گیرد.
وی ادامه داد: چنین حوادثی به گونه ای زنگ خطری است که باید به آن توجه شود زیرا در شهر شیراز نیز ساختمان ها و یا مراکزی وجود دارد که دارای سن بالایی است.
نایب رئیس شورای شهر شیراز تأکید کرد: به طور مثال بازار وکیل شیراز و بازارهای اطراف آن هرچند که از لحاظ ارتفاع با ساختمان پلاسکو قابل مقایسه نیست اما در بحث انباشتگی و قدمت بالاتر از ساختمان پلاسکو است و به خصوص این که راه های دسترسی بسیار نامناسب در اطراف آن نیز وجود دارد.
طالبان ادامه داد: توجه به نکات ایمنی در بازار وکیل شیراز از جمله مواردی است که طی چند سال گذشته به آن توجه شده اما باید بیش از گذشته مد نظر قرار گیرد.
وی با اشاره به این که مواد قابل اشتعال در بازار وکیل شیراز بسیار زیاد است، گفت: انباشته شدن این گونه مواد طی سالهای گذشته در این بازار به گونه ای زنگ خطر است که باید هرچه سریعتر در موضوع ایمنی این مجموعه توجه داشته باشیم. نایب رئیس شورای شهر شیراز تصریح کرد: برخی دیگر از ساختمانهای دولتی و خصوصی شیراز نیز هستند که باید به آن ها نیز توجه داشت زیرا این ساختمان های قدیمی ممکن است با کوچک ترین حادثه باعث ایجاد بحران شوند.
طالبان تأکید کرد: باید دستگاه های مختلف مانند شهرداری، میراث فرهنگی و... در خصوص تخصیص اعتبارات برای ایمن سازی ساختمان ها و بخش های مختلف شهر شیراز تلاش کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 626297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =