امام جمعه پلدختر گفت: مقام شهدا آن قدر بالا و والا است که در روز قیامت اجازه شفاعت دارند ما باید قدر شهدا را بدانیم و با شرکت در مجالس شهدا در زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنها تلاش کنیم

اسما اسماعیل پور، خبرآنلاین لرستان ، حجت الاسلام محمد سوری در یادواره 312 شهید شهرستان پلدختر افزود: شهادت بهترین مرگ است و مقام شهید درروایت آمده که می تواند70 نفر از بستگان نزدیک خود را مورد شفاعت قرار دهد .
وی گفت: شهدا در راه حق و حقیقت هستی خود را با خدای خویش معامله کردند و جان خود را در طبق اخلاص نهادند تا آسایش و آرامش امروز را برای ما به ارمغان آورند.
وی افزود: اولین قطره خونی که از شهید به زمین می ریزد گناهانش شسته می شود و دومین هدیه خداوند به شهید این است که سرش بر دامن حورالعین و به لباس ها و خوش بو ترین عطرهای بهشتی ملبس و معطر می شود .
وی تصریح کرد: مقام شهید آن قدر بالا و والا است که به او اجازه سیر در بهشت داده شده پرده ها کنار می رود و وجه خدا را نظاره می کند و شهدا در همه احوال نظارگر اعمال ما هستند .
امام جمعه پلدختر گفت: شهدا جان خود را در راه ارزش ها و آرمان های انقلاب دادند تا ما در آسایش باشیم و هر کجا نام شهید در بین باشد باید حضور پیدا کرد .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 626640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =