عباس ملکدار ، رئیس تأمین اجتماعی شعبه  سمنان شد

آیین معارفه رئیس تأمین اجتماعی شهرستان سمنان با حضور سید عباس دانایی فرماندار،اخلاقی مدیرکل تامین اجتماعی استان و مدیران متولی در محل دفتر فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین در این جلسه سید عباس دانایی فرماندار شهرستان سمنان با اشاره به اقدامات خوب سازمان تامین اجتماعی در چند سال گذشته در فراهم نمودن زمینه تسهیل و روان سازی امور بمنظور دریافت خدمات بهتر و راحت تر توسط بیمه شدگان تحت پوشش این سازمان گفت حرکت پرشتاب سازمان تامین اجتماعی به سوی تحقق دولت الکترونیک جای تقدیر داشته و این سازمان تمام توان خود را بکار بسته است تا بتواند با ارتقای کمی و کیفی ارائه خدمات خود موجب رضایت همشهریان را فراهم نماید.
فرماندار سمنان با بیان اینکه با حمایت دولت تدبیر و امید با پرداخت حداقل حق بیمه همه افراد از نعمت بزرگ تامین اجتماعی یهرمند شده اند از تحت پوشش بیش از 70 درصد جمعیت این استان درسازمان بیمه تامین اجتماعی خبر داد وبر لزوم تدوین برنامه ای جهت مراجعه غیر حضوری افراد جهت انجام کارهای مربوطه به سازمان تاکید نمود.
اخلاقی مدیرکل تامین اجتماعی استان سمنان نیز در ادامه به جمعیت 30 هزار نفری مستمری بگیران این سازمان در استان اشاره و بیان داشت : این جمعیت شامل سه گروه بازنشستگان، از کار افتادگان و مستمری بگیران می شود.
اخلاقی ادامه داد: حدود 20 هزار کارگاه دولتی و غیردولتی در استان سمنان فعالیت می کنند که از بیمه های اجباری، حرف و مشاغل آزاد، کارگران ساختمانی، رانندگان و ... استفاده می کنند.وی از فراهم شدن ارسال لیست حق بیمه به صورت اینترنتی توسط کارفرمایان خبر داد وگفت بیش از 90 درصد کارفرمایان از این طریق نسبت به پرداخت حق بیمه کارگران اقدام می نمایند.
در ادامه در حکمی از سوی محمد اخلاقی مدیرکل تأمین اجتماعی استان سمنان، عباس ملکدار که تا پیش از این به‌عنوان سرپرست تأمین اجتماعی شعبه سمنان مشغول به فعالیت بود، به‌عنوان رئیس تأمین اجتماعی سمنان منصوب شد که با حضور معاونین فرماندار و روسای ادارات ا ین حکم توسط فرماندار سمنان به وی اهدا شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 628402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =