در ۱۱بهمن، پربازدیدترین اخبار به مروری از وقایع سیاسی تاریخی و خاطرات مسیح مهاجری گذشت؛ از انگ‌زدن‌ها به هاشمی رفسنجانی تا حکم‌هایی که مرحوم خلخالی صادر کرد.

پربازدیدترین مطلب سیاسی امروز به سخنان مسیح مهاجری اختصاص دارد که شامل مسائل متعددی از انگ زدن‌‌ها به هاشمی تا اعدام‌های خلخالی می شود. در این سرویس لو رفت که قصه وام میلیاردی دولت احمدی نژاد به تانزانیا با قرارداد یک‌صفحه‌ای چه بود. درخواست سیاسی اصلاح‌طلبان از رهبری هم پربازدید بود: بعد از آیت‌الله هاشمی، مستقیم با رهبری ارتباط برقرار شود.

در سرویس اقتصادی مردم نظر دادند با بازنشستگی زنان با ۲۰ سال سابقه کار موافق هستند یا نه. همچنین مشخص شد مردم چه کشورهایی آدامس ایرانی می جوند و از بازار هم خبر رسید دلار به زیر ۳۸۵۰ تومان رسید.

در سرویس فرهنگ و هنر هم اصغر فرهادی که فیلم «فروشنده» را در اسکار دارد، اعلام کرد: امسال در مراسم اسکار حاضر نخواهم بود! جالب اینجاست اکران بسیار خوب «فروشنده»‌ در آمریکا چشم‌ها را خیره کرده و انجمن نویسندگان آمریکا در حمایت از اصغر فرهادی بیانیه صادر کرد.

در سرویس جامعه مردم فهمیدند چطور ترفندی تازه برای فروش سوسیس و کالباس های فاسد و کپک زده کلاه سرشان گذاشته و همچنین امروز بی‌نظمی در برگزاری مراسم تشییع پیکر آتش‌نشانان شهید موج می زد. شاید هم بسیاری مخاطبان از خواندن حواشی مراسم تشییع پیکر قهرمانان پلاسکو تعجب کردند.

در سرویس بین الملل پس لرزه های دستورات عجیب رئیس جمهور تازه ایالات متحده آمریکا همچنان پرخواننده است. در همین رابطه دستور ترامپ به ارتش آمریکا برای آمادگی جنگ جهانی مردم را به خنده انداخت. واقعا در سر این سفیدپوست انگلوساکسون چه می گذرد که درباره روزنامه نیویورک تایمز هم توئیت کرده: یکی بیاد این روزنامه مفلوکِ‌دروغ پرداز رو بخره! البته ظاهرا او از خر شیطان می‌خواهد پایین بیاید چون اعلام کرده: ظرف ۹۰ روز صدور ویزا برای تمامی کشورها را از سر می‌گیریم!

در این سوی عالم هم رندی در سرویس طنز و کاریکاتور ما نوشت: همدردی با مردم آمریکا می‌کنیم: می‌دونیم چی می‌کشید!

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 630621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =