حفظ سرمایه های ملی بزرگترین خدمت به بشریت است

سرپرست بیمه ایران در استان البرز گفت : وظیفه ما در کشور حفظ سرمایه های ملی است و باید برای این مسئولیت مهم و ارزنده ، با درایت و هوش اقتصادی بالا مسیر را انتخاب کرده تا این سرمایه ها تحت پوشش بیمه ایران و یا هر بیمه دیگر قرار بگیرند .

به گزارش خبر آنلاین ،محمد باقر طبیعی نژاد در خصوص سیر رسیدگی به خسارات چنین اظهار داشت: اگر یک حادثه ای در کشور رخ دهدبرای رسیدگی به آن باید تامین اعتبار انجام شود و هزینه بر آورد، صرف خسارت وارده قرار گیرد که این خود زمان زیادی را می طلبد که ما این زمان طی شدن این روند را کم کرده ایم.

وی با بیان اینکه بیمه ایران کارنامه بسیار درخشنده ای دارد افزود : بیمه ایران حرف برای گفتن زیاد دارد در حال حاضر که بنده حدود 4 ماه است که به استان البرز آمده ام ، با مذاکراتی که با مدیران ارشد استان داشته ایم پوشش بیمه در حوزه سرمایه ملی کشور را نیز خواستار شده ایم که این موضوع جدی گرفته شده و آن را جز ملاکهای کاری خود قرار داده اند.

طبیعی نژاد در مورد مشکلات خود با بنیاد نیز اظهار کرد : در حال حاضر نه ما با بنیاد مشکلی داریم و نه آنها با ما و تا آنجا که می توانستیم ختلاف نظر ها را حل کر ده ایم .اما متاسفانه ما در قبال خدماتی که می دهیم پولی دریافت نکر ده ایم و در حدود 1200 میلیارد تومن بنیاد به ما بدهکار است . وی ادامه داد : همه ما به خانواده شهدا و جانبازان بدهکاریم و ارائه خدمات به این دوستان جزو وظایفی ما می باشد که همیشه مشکلاتشان را در اولویت قرار داده و در همه شرایط به آنها کمک کنیم سرپرست بیمه ایران در استان البرز تصریح کرد : بنیاد به ما پولی نداده و ما تمام هزینه ها را از جیب خودمان پرداخت می کنیم.

وی در خصوص بعضی از جانبازان که هنوز با مشکلات مواجه هستند اظهار کرد : ما حافظ بیت المال هستیم نباید تضییع حق الناسی صورت بگیرد از 26000 نفر خانواده شهدا و جانبازانی که تحت پوشش ما می باشند شاید حدود 15 یا 16 نفر باشد که با آنها به مشکل بر خورد کر ده ایم .

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 631150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =