جانشین سازمان نظام وظیفه عمومی نیروی انتظامی اعلام کرد: مشمولان خدمت نظام وظیفه که اکنون مشغول به تحصیل هستند و بالای 18 سال سن داشته باشند، بعد از فارغ التحصیلی یک سال فرصت دارند خود را برای خدمت دوره ضرورت معرفی کنند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از سایت پلیس،‌ سردار ابراهیم کریمی ، افزود: مشمولانی که 18 سالگی خود را به اتمام رسانده اند باید خود را برای خدمت ضرورت معرفی کنند در صورتی که مشغول به تحصیل هستند باید گواهی اشتغال به تحصیل ارایه دهند.
وی ادامه داد: بعداز فارغ التحصیلی نیز یک سال فرصت دارند تا خود را معرفی کنند درصورتی که خود را معرفی کنند، شامل اضافه خدمت می شوند.
جانشین نظام وظیفه عمومی ناجا اضافه کرد: چنانچه مشمولان نظام وظیفه سه ماه بعد از یک سال از فارغ التحصلی، خودشان را معرفی کنند، سه ماه اضاه خدمت می خورند.
سردار کریمی اضافه کرد: چنانچه مشمولان نظام وظیفه بعد از یک سال خود را معرفی نکرده و بیش از سه ماه از مدت یک ساله آن ها گذشته باشند، شش ماه اضافه خدمت می خورند.
وی به مشمولان نظام وظیفه توصیه کرد برای جلوگیری از اضافه خدمت، بعد از یک سال از فارغ التحصیلی حتما اقدامات لازم برای اعزام به خدمت سربازی را انجام دهند.

 

 

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 631839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • omid IR ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
    2 0
    وی ادامه داد: بعداز فارغ التحصیلی نیز یک سال فرصت دارند تا خود را معرفی کنند درصورتی که خود را معرفی کنند، شامل اضافه خدمت می شوند.