ایسنا نوشت: امام‌جمعه کاشان با بیان اینکه آمریکا فکر تعرض به ایران را از سر خود دور کند، گفت: شاخ رئیس‌جمهور جدید آمریکا توسط ملت ایران شکسته می‌شود.

آیت‌الله عبدالنی نمازی در خطبه‌های این هفته نماز‌جمعه کاشان ضمن اشاره به سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار داشت: 19 بهمن روز بیعت همافران با امام خمینی (ره) است و در این روز به محضر امام راحل شرفیاب شدند و عرض ارادت و محبت کردند.

امام جمعه کاشان ضمن اشاره به عملیات والفجر 8 اقزود: جزیره فاو در این عملیات به تصرف رزمندگان اسلام درآمد و این یک جنگ سرنوشت ساز و بی‌سابقه در طول هشت سال دفاع‌مقدس بود چراکه رودخانه اروند به عنوان رودخانه وحشی نام‌گذاری شده بود و همه کارشناسان را به شگفتی وا داشت.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: به آمریکا و همپیمانانش هشدار می‌دهیم که از هشت سال دفاع مقدس عبرت گرفته و فکر تعرض به ایران را از سر خود دور کنند و بدانند از طرح وجود گزینه نظامی علیه ایران پشیمان می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در کاشان ضمن اشاره به 21 بهمن سالروز شکستن حکومت نظامی به فرمان امام راحل تصریح کرد: در روز 21 بهمن قصد کودتا و ترور امام خمینی (ره) داشتند و ژنرال هایزر به این ماموریت ابلاغ شد و حاکم نظامی تهران دستور عدم خروج مردم از خانه‌ها را صادر کرد اما حضرت امام (ره) این دستور را غیرقانونی دانست.

نمازی ضمن اشاره به روز 22 بهمن پیروزی خون بر شمشیر ابراز داشت: شاخ رئیس‌جمهور جدید آمریکا که با قانون سیاست آشنایی ندارد، به‌زودی توسط ملت ایران و ملل به پا خاسته کشورهای اسلامی می‌شکند.

29212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 632037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
    29 4
    از قدیم گفته اند با دیوانه سر شاخ نشو. کار و زندگی و امور مهمی داریم که باید به آنها رسیدگی کنیم. حوصله سرو کله زدن با این ترامپ دیوانه را نداریم.