مدیر کل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد از جمعیت ۴۸۵ هزار نفری تحت پوشش بیمه سلامت، استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج،سید یدالله حسینی عصر امروز در نشست با خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: از مجموع
افراد تحت پوشش بیمه سلامت در استان ۳۰۴ هزارنفر بیمه روستایی،۹۹ هزار نفر بیمه کارمندی،۳۱ هزار نفرسایر اقشار ،و ۴۸ هزار نفر بیمه همگانی هستند.

حسینی گفت:با ۳۰ دفتر پیشخوان دولت ،در سطح استان برای انجام امورات بیمه ای قرارداد منعقد کرده ایم که بزودی بر تعداد این دفاتر جهت همکاری افزوده می شود.

وی از احداث ۳ پروژه ساختمان اداری بیمه سلامت استان خبر داد و بیان کرد:ساختمان اداری لیکک با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال،ساختمان اداری گچساران با اعتبار ۶ میلیارد ریال و ساختمان اداری شهر یاسوج با اعتباری معادل ۴۸ میلیارد ریال طی روزهای اخیر افتتاح و به مرحله بهره برداری خواهند رسید.

مدیر کل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه در دو شهرستان کهگیلویه و دنا مشکل فیزیکی داشتیم، یادآور شد: زمین ساختمان بیمه سلامت در شهرستان دنا خریداری شده و در سال ۹۶ کار ساخت این ساختمان آغاز خواهد شد.

وی، خریداری زمین برای احداث ساختمان بیمه سلامت در شهرستان کهگیلویه را از برنامه‌های مهم سال آینده عنوان کرد و بیان داشت: احداث و راه‌اندازی چنین مراکزی برای استان از موارد مهم و قابل توجه است.

مدیر کل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت:۴۱۶ موسسه درمانی،۶۲ مرکز بهداشت درمانی،و ۱۰۱پزشک در سطح استان با ما همکاری می کنند.

سید یدالله حسینی با اعلام اینکه بخشی از مردم در استان دارای ۲ دفترجچه هستند تصریح کرد:از مجموع حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت استان،۴۸۵هزار نفر دفترچه بیمه سلامت،۱۸۰ تا ۲۰۰ هزار نفر دفترچه تامین اجتماعی،و حدود ۱۰۰هزار نفر از سایر دفترچه ها در دست دارند که با احتساب مجموع آنها به آمار ۱۵ درصدی افراد چند دفترچه ای خواهیم رسید.

حسینی اضافه کرد:به همه این افراد تا پایان سال فرصت داده شده است که یک جلد دفترچه داشته باشند که در غیر اینصورت،دفترچه های آنان باطل می شود.

وی تعداد بیماران خاص در استان را ۱۰۲۴ نفر اعلام کرد و اذعان داشت:کلیه خدمات مربوط به درمان بیماران خاص تحت پوشش بیمه سلامت بصورت رایگان است.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 632988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =