مراسم وداع با پیکر مطهر شهید مدافع حرم حاج خیرالله احمدی فرد در شهر شهیدان مرصاد برگزار شد

شهید مدافع حرم ، حاج خیرالله احمدی فرد در روز شنبه 16 بهمن ماه بر اثر تله انفجاری دشمن در راه دفاع از حرم آل الله در شهر موصل کشور عراق به درجه رفیع شهادت نائل گشت. مراسم وداع با پیکر مطهر این شهید امشب 18 بهمن ماه در مسجد جامع اسلام آباد غرب برگزار شد.

محسن احمدیان - خبرآنلاین کرمانشاه ، فرمانده ناحیه بسیج سپاه پاسداران اسلام آباد غرب در مراسم وداع با پیکر مطهر شهید مدافع حرم حاج خیرالله احمدی فرد اظهار داشت : حاج خیرالله احمدی فرد که از قافله شهدا در زمان دفاع مقدس جا ماندن از قافله ای که همه دوستانش رفتند و حاج خیرالله به زعم خود از قافله جا ماند ، تمام تلاش حاج خیرالله بر این بود که خود را به قافله شهدا برساند.سرانجام براثر اتفاقات سوریه و عراق حاج خیرالله در جبهه مقاومت بر علیه تکفیر و استکبار حضوری آگاهانه پیدا کرد.

خدادادیان افزود : در جبهه ای که رزمندگانی از کشور سوریه و عراق در آن حضور داشتند بعنوان یک فرمانده در جبهه مقاومت جنگید. فرمانده ای که در گردان حنین تیپ حضرت نبی اکرم (ص) و گردان تخریب در دفاع مقدس رشادتهای زیادی انجام داد.

 

وی ادامه داد : شهدای مدافع حرم به فرموده مقام معظم رهبری تفاوت های با شهدای دفاع مقدس دارند تمام این تفاوت ها در شهید احمدی فرد دیده می شوند .

سرهنگ بیژن خدادادیان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص تفاوت شهدای مدافع حرم با شهدای دفاع مقدس مطرح کرد : مقام معظم رهبری می فرمایند شهدای مدافع حرم غریب هستند در غربت به شهادت می رسند، شهدای مدافع حرم صاحب همه چیز هستند ولی از دنیا دست می کشند و به دفاع می پردازند.شهدا مدافع حرم اهل بیت هستند که جز بالاترین ارزش هاست.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 633333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =