افتتاح ۳۵ طرح مخابراتی در مخابرات دورود/ پیگیری آنتن‌دهی تلفن‌های همراه در مناطق کور استان

همزمان با ایام الله مبارک فجر 35 طرح مخابراتی در دورود با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ، فرماندار دورود ،مدیرعامل شرکت مخابرات لرستان و اصحاب رسانه به بهره برداری رسید

به گزارش خبرانلاین لرستان ،مدیر مخابرات منطقه لرستان در مراسم بهره‌برداری از 35 طرح مخابراتی در دورود در جمع خبرنگاران گفت: در دهه فجر امسال بهره‌برداری از 35 پروژه مخابراتی با 70میلیارد تومان اعتبار در دورود به بهره برداری رسید.

هومان محمودی اظهار داشت: در دهه فجر و در دولت تدبیر و امید برنامه افتتاح پروژه‌های مختلفی را در سطح لرستان آغاز کرده‌ایم که 70 میلیارد تومان اعتبار در بحث افتتاح این پروژه‌ها هزینه شده است.

مدیر مخابرات منطقه لرستان یادآور شد: یکی از پروژه‌هایی که در دولت تدبیر و امید در کشور راه‌اندازی شده، راه‌اندازی سایت‌های3G و4G همراه اول و تلفن‌ها در استان‌ها بوده است.

محمودی اظهار داشت: راه‌اندازی این پروژه‌ها در لرستان با هدف اینکه مردم لرستان بتوانند خیلی راحت و با سرعت قابل توجهی به اینترنت دسترسی داشته و با تمام دنیا در ارتباط باشند.

وی گفت: بحث پروژه‌های افتتاح شده در دورود، افتتاح 4G تلویزیون شهرستان دورود، نصب دو سایت تلفن همراه4G و در هفته دولت تعداد 14 پروژه در این شهرستان افتتاح شد و امروز نیز 14 سایت 3G, 4Gدر این شهرستان افتتاح شد.

محمودی یادآور شد: علاوه بر این؛ پروژه‌های دیگری از جمله در دادگستری و شبکه بهداشت دورود نصب و افتتاح شد.

وی افزود: یکی از برنامه‌های ما این است که در آینده همه دستگاه‌های اجرایی استان را به این تجهیزات به روز مجهز کنیم، لذا امیدواریم این تکنولوژی در استان لرستان در تمام دستگاه‌ها راه‌اندازی شود و با تکنولوژی روز نیز مردم این استان آشنا شوند.

 

مدیر مخابرات منطقه لرستان از برخورداری تمام شهرستان‌های استان به نسل چهار تلفن همراه تا پایان سال جاری خبر دادو گفت : تمام شهرستان‌های لرستان تا پایان سال، به نسل چهار تلفن همراه 4G ارتقا می‌یابند.

محمودی پروژه‌های افتتاح شده در شهرستان دورود را نصب 14 سایت نسل چهارم LTE4، نصب شش سایت نسل سه 3G، تعویض 14 مورد تکنولوژی و ارتقاء سایت‌های2G، یک مورد افزایش پهنای باند و در مجموع 35 پروژه با 70 میلیارد تومان اعتبار عنوان کرد.

وی افزود : این پروژه ها به منظور ارائه خدمات بهتر به مشترکان شهرستان دورود می باشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: مشکل آنتن‌دهی تلفن‌های همراه در برخی مناطق صعب‌العبور لرستان حل شود.

حبیب‌الله خجسته‌پور در مراسم بهره‌برداری از 35 پروژه مخابرات در شهرستان دورود ضمن تبریک دهه فجر به ملت ایران به ویژه مردم لرستان گفت: خوشبختانه کشور ما در حوزه مخابرات و اینترنت جهانی شده و از این قافله عقب نمانده است.

وی عنوان کرد: امروز ما شاهد آن هستیم که اینترنت در تمام کشور به خوبی مهیا شده و طی سال جار ی همه مراکز شهرهای کشور به اینترنت متصل شده‌اند که این خود نشان می‌دهد جامعه ما در این مسیر قدم برداشته است.

این مسئول عنوان کرد: مخابرات لرستان در برنامه دارند که طی ماه‌های آینده این سیستم را در تمام دستگاه‌های اجرایی راه‌اندازی کنند که به این منظور همت مخابرات استان لرستان باید به کار گرفته شود.

خجسته‌پور یادآور شد: امیدواریم روزی برسد که همه استان و شهروندان عزیز لرستانی از این نعمت بزرگ بهره‌مند شوند تا بتوانند از طریق اینترنت با تمام دنیا در ارتباط باشند و مشکلات اینترنتی آنها به خوبی حل شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان اظهار کرد: امیدواریم مشکل آنتن‌دهی تلفن‌های همراه به ویژه در برخی مناطق صعب‌العبور در استان لرستان به خوبی توسط مدیرعامل مخابرات استان لرستان رفع شود تا در مواقع اضطراری برف در استان لرستان شاهد عدم آنتن‌دهی نباشیم، زیرا ما از نظر آنتن‌دهی تلفن‌ها در برخی از مناطق استان با مشکلاتی مواجه شدیم که امیدواریم مسئولان این موضوع و حل مشکلات این چنین را در دستور کار خود قرار دهند.

این مسئول خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های ما این است که پیگیری اینترنت‌دهی به مناطق استان لرستان و آنتن‌دهی تلفن‌های همراه در مناطق کور استان را به خوبی پیگیر باشیم.

در ادامه فرماندار دورود ضمن تبریک به مناسبت دهه فجر و ایام الله 22 بهمن خاطرنشان کرد: برخی از روستاهای مناطق شهرستان دورود کوهستانی هستند و به عنوان نقاط کور شناخته شده که آنتن‌دهی تلفن در این مناطق بسیار مشکل است.

ماشاءالله نعمتی ضمن تشکر از مدیر مخابرات منطقه لرستان گفت: این انتظار را داریم که مناطق کوهستانی که نقاط کور شناخته شده را بررسی و نسبت به رفع مشکل آنها به ویژه در روستاهایی که نیازمند آنتن‌دهی تلفن هستند، اقدام کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 633519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =