نمایندگان ارومیه در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی و رئیس هیئت والیبال استان حکم صادره از سوی کمیته انضباطی فدراسیون والیبال را ناعادلانه دانستند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، در پی صدور جریمهسنگین از سوی کمیته انضباطی فدراسیون والیبال در آستانه دیدارهای حساس مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال نادر قاضی پور، روح الله حضرت پور،  عبدالله چمن گلی و کریم فروزان در نامه هایی جداگانه خواستار بررسی و تغییر حکم صادره شدند.

انتقاد شدیداللحن قاضی پور از حکم صادره علیه نماینده ارومیه
در متن نامه نادر قاضی پور نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر ورزش و جوانان آمده است:
آقای وزیر
والیبال ارومیه مثل تراکتور نشود.
دستور بفرمائید والیبال شهرداری ارومیه را منحل نکنند زیرا ۲ تن از بهترین بازیکنان تیم ملی از این تیم و ۲ نفر بازیکن اصلی را محروم کرده اند.
با این اوصاف و درحالیکه ۲  بازی باقی مانده است؛
یعنی هم محرومیت تیم از تماشگر و هم محروم شدن از بازیکنان اصلی و مشخص شدن نتیجه صد درصدی باخت این تیم.
لذا خواهشمند است به اقای داورزنی بفرمائید تا تیم ارومیه در تجدید نظر مورد لطف حداکثری قرار دهد.

انتقاد حضرت پور از رای یک جانبه فدراسیون والیبال
روح الله حضرت پور یکی از نمایندگان ارومیه در مجلس با انتقاد از رای یک جانبه کمیته انظباطی علیه والیبال ارومیه گفت: آذربایجان بیش از این غرض ورزی به جامعه ورزش اش را تحمل نخواهد کرد.
وی افزود: این رای یک جانبه آن هم در مرحله حذفی لیگ برتر والیبال به هیچ عنوان پذیرفته نیست و بنده هم به عنوان نماینده مردم ارومیه با فدراسیون والیبال و هیات والیبال گفت و گو خواهم کرد.
نماینده ارومیه تصریح کرد: امیدواریم فدراسیون والیبال کمک کند تا با تغییر این رای کمیته انظباطب شائبه وجود جریان ضد والیبال اورمیه را از بین ببرد.
حضرت پور گفت: انشالله با همکاری هیات والیبال این رای ناعادلانه در اسرع وقت تغییر کند.

نامه مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی به سرپرست فدراسیون والیبال
عبدالله چمن گلی در نامه ای به سرپرست فدراسیون والیبال بر تجدید نظر در رأی صادره کمیته انظباطی علیه باشگاه شهرداری ارومیه تأکید کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان خطاب به محمدرضا داورزنی نوشته است:
با توجه به ابلاغ رأی کمیته محترم انظباتی آن فدراسیون در خصوص اتفاقات بازی تیم های شهرداری ارومیه و عمران ساری از رقابت های لیگ برتر والیبال کشور که موجب محرومیت دو جلسه ای عبدالرضا علیزاده و آرمین تشکری دو بازیکن خوب و مؤثر تیم شهرداری ارومیه در آستانه دیدار حساس مرحله پلی آف با تیم کاله مازندران شده است، خواهشمند است با عنایت به علاقمندی و عرق وافر مردم استان و بویژه شهر ارومیه به رشته ورزشی والیبال که خود سابقه ای دیرین و ارزشمند در شناسنامه والیبال کشورمان دارد عنایت فرموده و در برابر خواسته انبوه طرفدران تیم والیبال شهرداری ارومیه نسبت به رفع این محرومیت و یا تخفیف و تقلیل آن به یک جلسه دستورات لازم و مقتضی مبذول فرمایند.

سفر اضطراری رئیس هیئت والیبال آذربایجان غربی به تهران


کریم فروزان بعد از صدور حکم سنگین کمیته انضباطی فدراسیون والیبال و در اعتراض به آن عازم تهران شد.
فروزان در این مورد گفت: برای اعتراض رسمی به رای سنگین کمیته انضباطی به تهران آمده ام و بخاطر هواداران تا آخرین لحظه برای تغییر رای تلاش خواهم کرد.
وی افزود: این رای ناعادلانه و یکجانبه بوده و تلاش می کنیم آنرا تغییر دهیم.
رئیس هیئت والیبال آذربایجان غربی تصریح کرد: به زودی نتیجه پیگیری های اعتراض و در صورت تغییر تصمیمات کمیته انظباطی را اعلام خواهم کرد تا هواداران با خیالی راحت روز چهارشنبه برای حمایت تیم خود در سالن حضور یابند
فروزان گفت: در این قضیه نمایندگان ارومیه در مجلس بالاخص نادر قاضی پور نیز برای تغییر حکم در تلاشند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 633651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =