برگزاری والیبال برفی،روز ۲۴ و ۲۵ بهمن در پیست دیزین/قدرت‌های اروپا در راه ایران

نخستین دوره مسابقات والیبال برفی با شرکت ۱۰ تیم در پیست دیزین برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛نشست خبری نخستین دوره رقابت‌های بین‌المللی والیبال برفی ظهر امروز در هتل لاله تهران برگزار شد. 

در ابتدای این نشست که با یک ساعت تاخیر آغاز شد.حمیدرضا تفته، نماینده شرکت رایکا توسعه کیش گفت:« همه به پیست دیزین به عنوان مکانی برای ورزش اسکی نگاه می‌کنند در حالی که این پیست می‌تواند برگزارکننده رشته‌های دیگری مثل والیبال روی برف و چوگان روی برف هم باشد.»

در ادامه احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه بانک سرمایه هم برای دقایقی حرف زد و گفت:«ما قهرمان لیگ و باشگاه‌های آسیا شده‌ایم و نماینده قاره کهن در مسابقات باشگاه‌های جهان هم هستیم. من امیدوارم بتوانیم علاوه بر ورزش‌هایی مثل والیبال در ورزش‌های پایه هم فعال باشیم.»

سعادتمند ادامه داد:« در اجلاس سالانه فدراسیون جهانی والیبال که در آرژانتین برگزار شد بر برگزاری و توسعه ورزش جدید والیبال برفی تاکید شد. در حال حاضر هزار تیم در اروپا در این ورزش ثبت شده‌اند و بسیاری از ساحلی‌بازان در فصل سرما به این ورزش روی می‌آورند.  در نخستین دوره مسابقات والیبال برفی 7 تیم از کشورهای آلمان، اتریش، ایتالیا، لهستان، اسلوونی، روسیه و چک، 2 تیم از بانک سرمایه و یک تیم هم با نام آتش‌نشانان در آن حضور خواهند داشت.»

مسابقات والیبال برفی روزهای 24 و 25 بهمن‌ماه در پیست دیزین برگزار خواهد شد. جایزه نقدی این مسابقات 15 هزار یورو خواهد بود. 

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 634140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =