تسنیم نوشت: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: ۶ کارگر گرفتارشده در برف در روستای "جشار" از اتباع افغانستانی بودند. گرفتارشدگان در برف به پایگاه هلال احمر جبالبارز منتقل شدند.

علی گنج‌کریمی اظهار‌ داشت: به دنبال حادثه‌ای که روز شنبه 16 بهمن‌ماه جاری در منطقه جشار جبالبارز رخ داد ، 6 کارگر خطوط انتقال برق در برف و بوران گرفتار شدند.

وی یادآور شد: 3 نفر از آنها که قصد برگشت از کوهستان را داشتند متاسفانه دچار سرمازدگی شدند و دونفر از این حادثه دیدگان جان خود را از دست می‌دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از پیدا شدن 3 کارگر مفقود شده خطوط انتقال برق در منطقه جشار جبالبارز در عصر امروز خبر داد افزود: هر 6 کارگر گرفتارشده در برف در روستای "جشار"، از اتباع افغانستانی بودند.

وی با بیان اینکه امروز عصر عملیات جستجو و امدادرسانی در این منطقه به پایان رسید گفت: خوشبختانه 3 کارگر مفقود شده در کمال صحت و سلامت به پایگاه هلال احمر جبالبارز منتقل شدند.

صبح امروز چهارشنبه 20 بهمن‌ماه، 3 تیم امدادی متشکل از گروه امداد کوهستان، گروه آفروید به همراه سه دستگاه خودروی نجات و تجهیزات امدادی به منطقه مذکور اعزام شده بودند که موفق به نجات گرفتارشدگان در برف شدند.

47237

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 634151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =